Inlägg från: Anonym (Hej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hej)

Vad blir du orimligt irriterad över?

Jag blir irriterad över alla tummen ner i sexforumet. Moralkärringar har inte där att göra om dom inte gillar det.

• Anonym (Hej)
    Anonym (Hänsyn) skrev 2025-06-27 12:31:28 följande:

Att folk använder "fyrkantig" när de egentligen beskriver "kvadratisk".

Jag har en fyrkantig TV.
  • Anonym (Hej)
    Hornper skrev 2025-07-04 18:14:02 följande:
    Jag blir irriterad också på de som står still till höger. Eller i mitten. På alla andra också faktiskt.
    Men om det är kombinerad gång/cykelväg eller bilväg så ska man gå till vänster och då spelar det ju ingen roll om nån står still till höger.
  • Anonym (Hej)

I en rulltrappa kan man stå still i höger sida så att dom som går på vänstra sidan kan komma förbi.

• Anonym (Hej)

Stör

Anonym (Äckliga lukter) skrev 2025-07-21 21:12:15 följande:

Jag blir inte orimligt irriterad men en aning irriterad över par som säger att de är gravida. 
    Nej, en man kan inte bli gravid. Han gör en kvinna gravid vilket inte är speciellt betungande.
    Däremot kan man säga att man ska ha barn tillsammans, utöka familjen, en plus en ska bli tre och liknande saker. Men inte VI försöker eller är gravida. Undrar om samma personer lägger ut att VI har precis blivit förlösta efter förlossningen? VI ammar vårt barn.
    I värsta fall kanske mannen berättar om sina gravidsymptom och sitt förlossningspåverkade underliv på jobbet? 😉
    Män är inkluderade utan att han ska låtsas vara gravid också. Man får barn tillsammans men båda två är inte gravida såvida det inte gäller ett lesbiskt par. 

Stör mig också på det. "Jag och min man är gravida."
  • Anonym (Hej)

Jag blir orimligt irriterad över dom som använder illegal IPTV. Dom trissar upp priserna för oss som är laglydiga.

• Anonym (Hej)
    Anonym (Jovial) skrev 2025-08-30 17:16:03 följande:

Folk som använder emojis på familjeliv.

Skrattande
  • Anonym (Hej)
    Queen81 skrev 2025-10-25 10:04:22 följande:

Folk som smaskar, min hjärna exploderar. 

Folk som särskriver, det är för mig obegripligt hur det kan vara så svårt.

Jag stör mig också på folk som sär skriver.
Svar på tråden Vad blir du orimligt irriterad över?