Anonym (A) skrev 2025-06-29 12:31:11 följande:
Du borde väl kunna hitta andra intressen där du kan träffa människor?
Ja frågan är vart.... jag har inte kommit på något :/ annars älskar jag att umgås med människor och hitta på saker. Det svåra är att träffa dom från första början.
Anonym (Tips från coachen) skrev 2025-06-29 14:11:41 följande:
Sen finns det ju forum (dejtingappar) och hemsidor. Sedan är det viktigt hur man presenterar sig. Sköta hygienen, ha hela och rena kläder, vara fräsch och ha koll på ekonomin mm. Även vara intresserad av den andra personen och inte enbart prata om sig själv. Oavsett om det är en vän, KK eller partner.
Dejtingappar är omöjligt för 80-90% av männen. Jag har varit aktiv på allt som finns och inte fått en enda matchning på flera år i princip.
Jimmy75 skrev 2025-06-29 13:00:44 följande:
det är att de alla uttrycker en önskan om något annat och sedan beskriver olika hinder som de upplever stå i vägen för att få vad de vill ha.....men jag ser inte någon som är beredd att kliva utanför sin bekvämlighetszon. Grejen är den att om man gör som man alltid gjort kommer man få samma resultat som man alltid fått.
Jag är personligen övertygad om att det är mitt utseende som är problemet och alltid har varit. Det kan jag inte göra något åt tyvärr. Tjejer gillar inte korta smala killar helt enkelt. Och jag ser inte bra ut i övrigt heller. Jag var väldigt aktiv när jag var yngre och var med på typ allt jag blev inbjuden till men det ledde aldrig till något.
Har du några förslag på vad jag bör göra?