Inlägg från: Anonym (sexuelltfrustrerad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (sexuelltfrustrerad)

Jag vill så gärna ha sex :(

Jag är en man på 38 år som längtar efter sex. Jag har inte haft sex på 15 år nu och jag har till och från försökt men jag har börjat tappa hoppet att det kommer att hända igen. Det är så jävla svårt som kille :/

Hur ska man hitta någon att ha sex med egentligen?

• Svar på tråden Jag vill så gärna ha sex :(
    Finasofia94 skrev 2025-06-16 21:24:27 följande:

Finns inget osexigare än en desperat incel. Bor du hemma hos mamsen också? 

Jag är ofrivilligt incel. Nej jag flyttade hemifrån vid 21.

Jag mår så jävla dåligt över det här :/ särskilt på helgerna.

Skulle göra vad som helst för att ha någon att kramas med.

Anonym (M) skrev 2025-06-28 07:10:48 följande:
    Fast kramas är ju ngt helt annat än sex. Vad är det du önskar egentligen, en relation?
    Båda. En relation där båda ingår är ju det bästa.
    Anonym (Ploi) skrev 2025-06-28 07:25:12 följande:

Har du ingen familj eller vänner som kramar dig? 

Vad är det du saknar egentligen? Nära relationer? 

Nej vi brukar inte kramas i min familj. Och jag har inga vänner längre, folk har flyttat och skaffat barn och allt sånt.

Jag saknar fysisk närhet. Kärlek. Ömhet.
    Anonym (Ploi) skrev 2025-06-28 08:14:31 följande:

I vilka sammanhang träffar du nya människor idag? 

Faktiskt inga :/ det blir mindre och mindre man träffar nytt folk med åldern. 
    Anonym (Ploi) skrev 2025-06-28 08:15:38 följande:

Varför har du slutat träffa de vänner som har fått barn? 

Man glider ifrån varandra, de som får barn får mindre tid och börjar leva för sina barn istället.
    Anonym (Ploi) skrev 2025-06-28 16:39:29 följande:

Ok, då är det hög tid att du ger dig ut och träffar folk. Gå med i nån förening, börja dansa, gå en kurs. Du behöver ut och umgås så att du inte glömmer hur man gör. 

Trist med kompisarna. Ofta får man ändra typ av umgänge när man får barn. Jag minns när min kompis fick barn. Då kunde vi inte längre umgås på samma sätt längre utan jag följde med dem till lekplatsen, hjälpte till i trädgården eller var med barnen när hon lagade mat osv. Det blir en annan sorts häng. Mindre öl, mer rita med kritor.  Man behöver engagera sig i kompisarnas barn också. Komma ihåg deras födelsedagar och sånt. 

Ja frågan är vart jag ska träffa folk någonstans? Just dans känns väldigt långt ifrån den jag är. Men annars är jag öppen.

Jag var aktiv i politiskt ungdomsförbund när jag var yngre (vilket var jävligt kul) men det ledde ju inte till något mer än när man var just där. Nu är jag inte så intresserad av politik längre så den linjen är borta.
    Anonym (A) skrev 2025-06-29 12:31:11 följande:
    Du borde väl kunna hitta andra intressen där du kan träffa människor?
    Ja frågan är vart.... jag har inte kommit på något :/ annars älskar jag att umgås med människor och hitta på saker. Det svåra är att träffa dom från första början.
    Anonym (Tips från coachen) skrev 2025-06-29 14:11:41 följande:

Sen finns det ju forum (dejtingappar) och hemsidor. Sedan är det viktigt hur man presenterar sig. Sköta hygienen, ha hela och rena kläder, vara fräsch och ha koll på ekonomin mm. Även vara intresserad av den andra personen och inte enbart prata om sig själv. Oavsett om det är en vän, KK eller partner. 

Dejtingappar är omöjligt för 80-90% av männen. Jag har varit aktiv på allt som finns och inte fått en enda matchning på flera år i princip.
    Jimmy75 skrev 2025-06-29 13:00:44 följande:

det är att de alla uttrycker en önskan om något annat och sedan beskriver olika hinder som de upplever stå i vägen för att få vad de vill ha.....men jag ser inte någon som är beredd att kliva utanför sin bekvämlighetszon. Grejen är den att om man gör som man alltid gjort kommer man få samma resultat som man alltid fått.

Jag är personligen övertygad om att det är mitt utseende som är problemet och alltid har varit. Det kan jag inte göra något åt tyvärr. Tjejer gillar inte korta smala killar helt enkelt. Och jag ser inte bra ut i övrigt heller. Jag var väldigt aktiv när jag var yngre och var med på typ allt jag blev inbjuden till men det ledde aldrig till något.

Har du några förslag på vad jag bör göra?
    Anonym (A) skrev 2025-06-29 16:12:26 följande:
    Det finns jättemånga män som är korta och smala och ändå hittar partners. Det är tydligt att ditt problem är ett annat, nämligen bristen på kontaktytor och intressen, liksom självförtroende. Det är där du måste jobba för att ha en chans.
    Det kan vara så, men jag ser ärligt talat ingen kille som påminner om mig på stan som går runt och håller en tjej i handen. Kan inte minnas att jag gjort det någon gång. 

Ja dom senaste åren så har jag inte träffat så många nya människor och mitt självförtroende är i botten efter alla misslyckanden i yngre år. Jag har fått höra så många kommentarer av tjejer i mitt liv som jag knappt vill skriva. Och samtidigt så ser vi den andra killen här i tråden som blir nobbad p.g.a att han saknar erfarenhet av sex. Jag gör nästan det då jag inte haft sex på 15 år.
    Jimmy75 skrev 2025-06-29 23:31:54 följande:

Alltså jag fattar att det är skitsvårt, men du MÅSTE på något vis ändra din inställning till det här. Jag köper att det kan vara antingen en underlättande eller försvårande faktor det här med utseendet, men det är INTE det som avgör, punkt. Men så länge som du är övertygad om det så är det så.

Jag har sett tillräckligt många män som definitivt inte skulle haft relationer med de kvinnor de har om utseendet var avgörande. Kan ju låta elakt men jag inkluderar mig själv i den gruppen. Om utseende var avgörande eller ett hinder skulle jag fortfarande vara singel och aldrig ha träffat någon. 

Fundera på varför du vill lägga någonting så betydelsefullt för dig helt utanför din kontroll. För om det nu skulle vara sant som du säger att det beror på att du är kort och smal så är det ju kört....om det är sant det du säger kan du ju lika gärna lägga ner då eftersom du inte kan ändra på din längd. Problemet är att det innehåller en psykologisk sekundärvinst i att tänka så....det ger dig nämligen en ursäkt för dig själv att inte fullt ut göra det där jobbiga eftersom "det ändå inte är lönt".

Testa att lyssna på detta.....men inte bara slölyssna på. Ska det vara lönt behöver du lyssna ordentligt och reflektera över vad som sägs. Däremot behöver du absolut inte lyssna på hela på en gång. Går bra att lyssna typ en kvart åt gången och hellre göra det ordentligt innan du går vidare.

open.spotify.com/episode/0k2sBDGSIDND2lYl10vsT6

Hm ja jag vet, du har rätt. Men det har varit ingrott i min hjärna i så många år att det är svårt :/ problemet med när du säger "såna som jag" och "har sett andra" så ser dom fortfarande inte ut som mig tyvärr. Storleken på mannen avgör. Jag är liten, kvinnor gillar stora män.

Och om nu dessa tankar försvinner ur mitt huvud: Det är ändå svårt att börja träffa någon i min ålder. Knappt varit på en riktig dejt. Inte haft sex på 15 år. Jag har liten penis.

Jag jobbar ju i rejäl motvind.
Svar på tråden Jag vill så gärna ha sex :(