Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Jag vill så gärna ha sex :(

KimLinnefeldt skrev 2025-06-17 12:54:42 följande:

Det finns flera såna här trådar, jag tycker synd om dig.

Standardsvaret är nog att försöka få till en relation med någon kvinna, vänskapligt. Gå med i en sångkör, ett politiskt parti, hundklubben eller något annat sammanhang där man träffar folk.

Samtidigt kan du se över vem du är, att du har koll på personlig hygien, vikt och utstrålning. Snyggare kläder. Sträck på dig, tänk att du är en bra person, värd att älska. 

Var en bra person, intressera dig för andra, lyssna aktivt och ställ följdfrågor. Folk älskar att prata om världens medelpunkt - dem själva.

Hoppas att ts tar till sig av dina tips och liknande tips som han fått i andra trådar han startat om samma ämne.
  • Anonym (A)
    Anonym (sexuelltfrustrerad) skrev 2025-06-28 19:40:00 följande:
    Ja frågan är vart jag ska träffa folk någonstans? Just dans känns väldigt långt ifrån den jag är. Men annars är jag öppen.

Jag var aktiv i politiskt ungdomsförbund när jag var yngre (vilket var jävligt kul) men det ledde ju inte till något mer än när man var just där. Nu är jag inte så intresserad av politik längre så den linjen är borta.
    Du borde väl kunna hitta andra intressen där du kan träffa människor?
  • Anonym (A)
    Jimmy75 skrev 2025-06-29 13:00:44 följande:

Något jag har lagt märke till i den här typen av trådar....inte bara om sex, utan för över huvud taget olika situationer där människor tycker att livet inte blev som de hade önskat....det är att de alla uttrycker en önskan om något annat och sedan beskriver olika hinder som de upplever stå i vägen för att få vad de vill ha.....men jag ser inte någon som är beredd att kliva utanför sin bekvämlighetszon. Grejen är den att om man gör som man alltid gjort kommer man få samma resultat som man alltid fått.

Det spelar ingen roll hur uthållig jag är, eller hur tidigt jag går upp.....så länge jag envisas med att bara vända mig västerut så kommer jag aldrig få uppleva en soluppgång.

Håller med, många verkar inte acceptera att det inte finns några genvägar. Man måste göra jobbet själv, även om det är tufft.
  • Anonym (A)
    Anonym (sexuelltfrustrerad) skrev 2025-06-29 15:46:03 följande:
    Ja frågan är vart.... jag har inte kommit på något :/ annars älskar jag att umgås med människor och hitta på saker. Det svåra är att träffa dom från första början.
    Anonym (Tips från coachen) skrev 2025-06-29 14:11:41 följande:

Sen finns det ju forum (dejtingappar) och hemsidor. Sedan är det viktigt hur man presenterar sig. Sköta hygienen, ha hela och rena kläder, vara fräsch och ha koll på ekonomin mm. Även vara intresserad av den andra personen och inte enbart prata om sig själv. Oavsett om det är en vän, KK eller partner. 

Dejtingappar är omöjligt för 80-90% av männen. Jag har varit aktiv på allt som finns och inte fått en enda matchning på flera år i princip.Jag är personligen övertygad om att det är mitt utseende som är problemet och alltid har varit. Det kan jag inte göra något åt tyvärr. Tjejer gillar inte korta smala killar helt enkelt. Och jag ser inte bra ut i övrigt heller. Jag var väldigt aktiv när jag var yngre och var med på typ allt jag blev inbjuden till men det ledde aldrig till något.

Har du några förslag på vad jag bör göra?
    Det finns jättemånga män som är korta och smala och ändå hittar partners. Det är tydligt att ditt problem är ett annat, nämligen bristen på kontaktytor och intressen, liksom självförtroende. Det är där du måste jobba för att ha en chans.
  • Anonym (A)
    Anonym (sexuelltfrustrerad) skrev 2025-06-29 16:28:12 följande:
    Det kan vara så, men jag ser ärligt talat ingen kille som påminner om mig på stan som går runt och håller en tjej i handen. Kan inte minnas att jag gjort det någon gång. 

Ja dom senaste åren så har jag inte träffat så många nya människor och mitt självförtroende är i botten efter alla misslyckanden i yngre år. Jag har fått höra så många kommentarer av tjejer i mitt liv som jag knappt vill skriva. Och samtidigt så ser vi den andra killen här i tråden som blir nobbad p.g.a att han saknar erfarenhet av sex. Jag gör nästan det då jag inte haft sex på 15 år.
    Jag håller med Jimmy ovan om att du ser det som bekräftar din uppfattning. Du är så fast i din föreställning om att du inte kan göra något åt din situation att du inte kan komma vidare. Du har fått flera konstruktiva råd både i den här tråden och andra trådar men väljer att inte lyssna på dem.
Svar på tråden Jag vill så gärna ha sex :(