Inlägg från: Anonym (Q) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Q)

Jag vill så gärna ha sex :(

Alltså, hade en 40 årig man sagt att han var oskuld hade jag blivit torr som fnöske. Så himla osexigt och avtändande. I bästa fall hade jag kunnat bli vän med honom men aldrig att jag skulle kunna ha en sexuell relation med en sån.

• Anonym (Q)
    Anonym (Bert) skrev 2025-06-29 15:14:30 följande:
    Synd om killen. Någon kvinna måste alltså ta första smällen.

Jag tänker mig att det vara rart att få vara den första, att inviga någon i kärlekens språk. 
    Varför skulle någon kvinna alls behöva ta smällen när mannen är 40? Bättre om han ställer in sig på att inte träffa någon. Han verkar ju ha klarat sig bra hittills. Varför ändra på det?
  • Anonym (Q)
    Anonym (2) skrev 2025-06-29 15:50:38 följande:
    Vadå blir som det blir? Jag menar ju att du ska nog inte på förhand tänka att det kommer bli dåligt och fiasko.
    Det är väl nästan självklart att första gången skulle bli fiasko i den åldern. I synnerhet om kvinnan är helt ovetandes. Det är nog naivt och orealistiskt attt ha andra förväntningar. Om det ens finns kvinnor som kan tänka sig oskulder i den åldern tror jag också det bästa är att säga innan. Han kommer förmodligen att vara nära att pissa på sig av nervositet. Du kan knappast förvänta dig annat.
  • Anonym (Q)
    Anonym (2) skrev 2025-06-29 16:54:52 följande:
    Nej det är inget självklart med det och inte säkert att det märks alls. Har du själv många erfarenheter av att ha sex med gamla oskulder? Men om han ska vara nervös innan och tänka att det kommer bli fiasko då ökar ju risken
    Vad spelar det för roll om risken ökar från 98% till 100%? Det är ju så marginellt att det inte spelar någon roll.
Svar på tråden Jag vill så gärna ha sex :(