Inlägg från: Anonym (U) |Visa alla inlägg
  • Anonym (U)

Jag vill så gärna ha sex :(

Anonym (2) skrev 2025-06-29 09:41:27 följande:
    Jag hade också tappat lusten om mannen avbryter mitt i allt för att säga en sån sak, eller säga något överhuvudtaget faktiskt 
    Kan förstå att du blivit avtänd just då men hade det verkligen diskvalificerat honom från fortsatt dejtande? Det är ju inte så att han var en kass älskare som sket i din njutning. Kan förstå honom med även om han kanske borde nämnt det tidigare. Jag hade nog avbrutit också men med de känslor jag sannolikt haft efter flera dejter och en romantisk middag hade jag nog gett honom en ny chans i all fall och inte dissat honom helt. Tycker faktiskt lite synd om honom.
  • Anonym (U)
    Anonym (Q) skrev 2025-06-29 15:08:14 följande:

Alltså, hade en 40 årig man sagt att han var oskuld hade jag blivit torr som fnöske. Så himla osexigt och avtändande. I bästa fall hade jag kunnat bli vän med honom men aldrig att jag skulle kunna ha en sexuell relation med en sån.

Jag håller inte med alls! Det finns alla chanser att första gången blir riktigt dålig och det kommer att sänka självförtroendet till kommande gånger. Klart han ska kunna säga att han är oskuld, det är ju bäst för bägge om båda vet förutsättningarna. Sedan ska han kanske inte säga det precis när de hamnar i säng men ser inte varföt han inte skulle kunna säga det efter några dejter när de börjat känna varandra och båda tycker det finns något att bygga vidare på.  Jag skulle inte vilja höra det när vi skulle ligga men jag hade velat veta innan. Och då hade jag kunnat hjälpa göra första gången för honom så bra som möjligt och det hade lagt upp inför kommande gånger om han har i alla fall lite sexuellt självförtroende. Det är inte det minsta konstigt om han är osäker där han är nu och det finns ingen chans i världen att han skulle kunna fejka.
  • Anonym (U)
    Anonym (L) skrev 2025-06-29 17:01:51 följande:
    Tack, det är precis så jag tänkt och hoppats. Och ja, jag tar till mig att jag droppade det i fel läge. Men jag tror också att för bägges skull är det bästa att hon vet. Och att det kan gå snabbast då att träna tillsammans. Hoppas fler kvinnor tänker som du. 
    Jag hoppas också att fler kvinnor tänker som jag. Du verkar ju kunna attrahera kvinnor så det finns säkert något hos dig. Tråkigt om din oerfarenhet då ska vara ett hinder. Tycker det var sorgligt att höra hur det stoppat dig från att uppleva kärleken. Jag hoppas verkligen innerligt att du träffar en kvinna som inte ser det som ett jätteproblem.
Svar på tråden Jag vill så gärna ha sex :(