• Anonym (Ts)

Känner mig ful och åldrad

Jag fyller 41 i höst och får
    fortfarande finnar till och från. Åt roaccutan som tonåring men hjälpte
    inte så mycket. Äter sedan 10 år diane/zyrona. Har en hemskt ful hy på halkan och sidorna med fula diagonala streck och lätt röd om näsan så kanske har ren släng av rosacea. Har aldrig rökt, dricker sällan alkohol, använder spf. Lovet känns så orättvist när jag försöker göra rätt med hudvård, kost osv. 

Funderar på laserbehandling, men finns en uppsjö och vill inte slänga pengar på ngt som kanske inte ens hjälper? 

• Svar på tråden Känner mig ful och åldrad
  • Anonym (Abc)

Har du prövat carnivore Diet?

Läs på lite och se om det kan vara något för dig. Och se så att du har hälsa för det.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Ts)

Aldrig hört talas om, men får kolla upp

• Anonym (Hmm)

Min kvinna är 57 och inte bekväm med sin kropp sedan hon kom i klimakteriet.
    Jag har inga som helst problem med extra kilon hit eller dit.
    Hon vill inte rida mig för att hon tycker allt hänger och slänger
    Jag uppskattar att få lite att klämma på och hon har bröst som en 20-åring skulle mörda för.
    I mina ögon är hon attraktiv.
    Trots torrgång, mage, vikt och bristande sexlust.

• Anonym (Abc)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-06-16 23:17:03 följande:

Min kvinna är 57 och inte bekväm med sin kropp sedan hon kom i klimakteriet.
    Jag har inga som helst problem med extra kilon hit eller dit.
    Hon vill inte rida mig för att hon tycker allt hänger och slänger
    Jag uppskattar att få lite att klämma på och hon har bröst som en 20-åring skulle mörda för.
    I mina ögon är hon attraktiv.
    Trots torrgång, mage, vikt och bristande sexlust.

Nu skrev du väl ändå i fel tråd?
  • Anonym (Hmm)

Näää, menar att jag verkligen uppskattar henne trots att hon är äldre än TS och har svårt med sig själv.
    Jag trodde att jag kunde tillföra något positivt , men tydligen inte.
    Fel tråd?? Tack för den!

• Anonym (Abc)
    Anonym (Hmm) skrev 2025-06-16 23:42:58 följande:

Näää, menar att jag verkligen uppskattar henne trots att hon är äldre än TS och har svårt med sig själv.
    Jag trodde att jag kunde tillföra något positivt , men tydligen inte.
    Fel tråd?? Tack för den!

Jag kanske tolkar det fel men ts pratar om hudproblem och du pratar om dina sexuella preferenser och din kvinnas självbild orelaterat till ts problem. Jag såg inte den gemensamma nämnaren bara.
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Abc) skrev 2025-06-16 23:49:24 följande:
    Jag kanske tolkar det fel men ts pratar om hudproblem och du pratar om dina sexuella preferenser och din kvinnas självbild orelaterat till ts problem. Jag såg inte den gemensamma nämnaren bara.
    Att känna sig ful och åldrad kan inträffa i olika åldrar och olika orsaker,
    Jag försökte belysa  olika ålder men typ samma känslor.
    Däremot kan man hitta någon man lirar ihop med oavsett valkar och platt arsle.
    Personlighet.nyfikenhet och en problemlösande själ hjälper ju till.
    Hon har en dotter med en skitläskig häst men jag gillar verkligen en hästtjej, har t.o.m klappat den - lite!
  • Anonym (Em)
    Anonym (Ts) skrev 2025-06-16 22:49:24 följande:

inte så mycket. Äter sedan 10 år diane/zyrona. Har en hemskt ful hy på halkan och sidorna med fula diagonala streck och lätt röd om näsan så kanske har ren släng av rosacea. Har aldrig rökt, dricker sällan alkohol, använder spf. Lovet känns så orättvist när jag försöker göra rätt med hudvård, kost osv. 

Funderar på laserbehandling, men finns en uppsjö och vill inte slänga pengar på ngt som kanske inte ens hjälper? 

Tipsar om la riche-posay toleriane rosalic ar för det röda. Jag har betydligt svårare rosacea och är symtomfri nu.
  • Anonym (Em)
    Anonym (Ts) skrev 2025-06-16 22:49:24 följande:

Ett alternativ till laser är att jobba med känslan. Man kan känna sig snygg och fin utan att vara perfekt. Det är något man ändå måste jobba med när det kommer till åldrande.
Svar på tråden Känner mig ful och åldrad