Inlägg från: Anonym (Galen stalker?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Galen stalker?)

Är min present galen????

Så. Jag har dejtat någon i 6 månader. Han har tappat bort sin termosmugg med barnen på. Jag tog en bild från hans instagram och beställde en termosmugg med ena barnet på för det fanns tyvärr bara en bild. Nu har den kommit och jag berättade för min kompis. Hon säger att han ju kommer tycka att jag är Psyco nu. Stalkwrvarning typ. Jag är jättenervös nu. Hell no att jag vill ge den nu. Skäms ihjäl!!
    Vad tror ni?!

• Svar på tråden Är min present galen????

Han har träfat mina barn men jag har inte träffat hans två. Än. Åh. Suck. Jag tänkte det var en fin grej. Tur jag inte hann ge den?. Men vad ska jag göra med den nu då?! Suck

Han har bara en bild av ett barn på insta

Jag tänkte också det var en fin present,men när min kompis sa sådär så blev jag osäker som fasen. och 90% av er tycker ju också att jag borde tänka om?..Får se om jag vågar ge den?.isf hoppas att han ser det fina i tanken

Vill påpeka att jag gav presenten med orden att jag förstår om jag verkar galen och att jag hade tänkt kasta den av ren ångest. Han blev glad och sa den var jättefinoch trodde jag var knäpp som tänkte kasta den. Så det var inte så farligt trots allt :D

Svar på tråden Är min present galen????