Inlägg från: Anonym (Skevw) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skevw)

Är det bara jag?

Det är jätteunderligt att du misstänker att hon ska vara otrogen på en röntgenmottagning. Ditt sätt att tänka låter som en kontrollerande person. Hon vill antagligen inte ha dig väntande i rummet pga de kontrollerande vibbarna du skickar ut. 

Så ja, erat förhållande är på upphällningen. Det bästa du kan göra är att visa henne respekt och ge henne andrum. Hon ska inte behöva känna sig otrygg.

• Anonym (Skevw)
    Motherinlaw skrev 2025-06-23 02:33:04 följande:
    Det är inte alls underligt jag hade också misstänkt de med tanke på hur ts beskriver situationen. 
    Du kan inte mena allvar. Man måste vara ganska paranoid för att misstänka att ens partner är otrogen på en läkarmottagning. Vaddå, släpper han inte henne ur sikte en endaste sekund så hon kan ha sex någon annanstans vid något annat tillfälle?

Jag tror att hon vill sätta punkt för hans kontrollerande sätt och läkarmottagningen råkade bara bli ett föremål för henne att testa detta. Blev en slags principsak helt enkelt.
  • Anonym (Skevw)
    Anonym (Big dick) skrev 2025-06-24 03:13:26 följande:
    Han är inte kontrollerande han är orolig vilket är rimligt med tanke på hennes skeva sätt. Folk knullar för tusan överallt så varför inte på en mottagning och vad är de som säger att hon ens ska dit. 
    För att han ska ge henne skjuts kanske?
    Ts är kontrollerande. Om någon säger nej så accepterar man det. Ts ställer nosiga frågor och hon känner att det är nog. Han behöver lära sig att acceptera hennes vilja och självständighet.
  • Anonym (Skevw)
    Anonym (Big dick) skrev 2025-06-27 19:30:50 följande:
    Hon behöver lära sig att vara tydlig annars blir det jävligt konstigt. 
    Behöver hon lära sig veta hut? Som jag förstår så vill hon inte att han ska komma in. Ts tjatar.
Svar på tråden Är det bara jag?