• Anonym (Z)

Ensam idag

Någon mer som är ensam idag.. egentligen varje dag varje högtid varje ledigt tillfälle? Vad gör du isåfall idag? Hur mår du och hur får du tiden att gå??

• Svar på tråden Ensam idag
  • Anonym (Nemo)

Ja, jag är ensam idag, liksom alla dagar. Jag gör inget särskilt. Jag har diskat, lagat lite mat, kycklingklubbor med jamaikansk rubb, potatissallad och pannbiffar, och lite gotter, mandelkakor med choklad, chokladpraliner med jordnötssmör och plättbullar.

Jag har spelat raid shadow legends och clair obscur, skrivit av två sidor av en bok som heter The Stone Prince och skrivit in temperaturer i Karlshamn i ett excel ark. Jag har gjort en lista på 100 filmer jag vill se och jag har sett ett avsnitt av The Blacklist. Just nu ligger jag i sängen och halvglor på en som spelar Mass Effect på Youtube och funderar på om jag ska äta middag. 

• Anonym (Z)
    Anonym (Nemo) skrev 2025-06-20 19:27:23 följande:

Ja, jag är ensam idag, liksom alla dagar. Jag gör inget särskilt. Jag har diskat, lagat lite mat, kycklingklubbor med jamaikansk rubb, potatissallad och pannbiffar, och lite gotter, mandelkakor med choklad, chokladpraliner med jordnötssmör och plättbullar.

Jag har spelat raid shadow legends och clair obscur, skrivit av två sidor av en bok som heter The Stone Prince och skrivit in temperaturer i Karlshamn i ett excel ark. Jag har gjort en lista på 100 filmer jag vill se och jag har sett ett avsnitt av The Blacklist. Just nu ligger jag i sängen och halvglor på en som spelar Mass Effect på Youtube och funderar på om jag ska äta middag. 

Du fick mig att le! Snyggt! Starkt kämpat! 

Har inte brytt mig tidigare midsommar heller men vet inte vad som tagit åt mig egentligen. Känner mig bara ledsen. Har själv hackat ingefära idag, rödlök och morötter ( jag äter inte sånt annars alla förutom när jag köper thai mat. Bestämt mig för att lära mig laga asiatisk mat då jag är sån extrem matallergier.. köpte mig en gasol wok igår, och ska bygga eget bord så jag faktiskt kan börja lära mig laga mat som jag tål. Varit på lång promenad idag, mött trevliga människor och badat och varit med min fina hund. Hade jag inte haft hunden had jag nog hängt mig idag. Men har även varit ensam i 7 pr tidigare utan att ha mått överdrivet dåligt förutom vid nyår. 

Kul ändå att du finner glädje i din ensamhet. Det gjorde jag med och trodde att det skulle bli bättre till slut, mend rt blev det inte. Därför som jag skrev dess trådar idag. Men vi får kämpa på, o du verkar ha roliga mån så önskar dig all lycka! Ps. Ingen behöver vara såhär ensam utanför Europa. Så tröttnar du så draa. Jag kan inte göra det än. Men jag kommer göra det en dag! 
Svar på tråden Ensam idag