• Anonym (man)

sexannonser???

Finns det någon som har erfarenhet av de sex annonser som finns på nätet?
    det finns ju tom sådana med bild på sökande. finns det kanske seriösa annonser också?

• Svar på tråden sexannonser???
  • Anonym (Scam eller reklam för något)

De är antingen en scam eller reklam för en sida som säljer något. Bruden på bilden finns ev på sidan, men hon SÄLJER sex, det är inte gratis. 

Använd logiskt tänkande, tex. en jättesnygg tjej på 26 som gillar äldre män behöver inte annonsera för att träffa någon. Det handlar om försäljnimg.

• Perjonsson

Jag vägrar datingsajter med fake tjejer.
    Jag är en bra, trygg , erfaren man som verkligen njuter av när kvinnan stortrivs med mej när vi umgås och kämpar för ge henne bästa sexliv. 
    Men hotet mot mej är att det finns en uppsjö av män som är porrsurfande idioter som inte förstår kvinnor och givetvis skrämmer detta bort er kvinnor från nätet.
    Frågan är då till er kvinnor. Var finns ni istället. 
    Dela gärna era tankar om män o datingsajter och föreslå hur er lösning kan vara

• Anonym (H)
    Perjonsson skrev 2025-08-23 17:13:43 följande:

Jag är en bra, trygg , erfaren man som verkligen njuter av när kvinnan stortrivs med mej när vi umgås och kämpar för ge henne bästa sexliv. 
    Men hotet mot mej är att det finns en uppsjö av män som är porrsurfande idioter som inte förstår kvinnor och givetvis skrämmer detta bort er kvinnor från nätet.

Vi finns på jobbet, universitet, krogen, grannfesten, idrottsklubbar, vandringsresan, på din kompis filmkväll, kören 
  • Anonym (Det verkligen hotet)

Jag är en bra, trygg , erfaren man.

Vet inte vad du baserar detta på, men om du skriver på dejtingsajter som du gör här, så tänker jag att du är det största hotet mot dig själv.

Vad gäller TS fråga, nej, sexannonerna är inte seriösa.
  • Anonym (Lillan)

Vi finns ute i vardagen och verkliga livet och vi söker sällan rena sexkontakter på nätet med främlingar.
    Varför undrar många män, för att sex sällan blir bra med engångsligg och främlingar och för de flesta kvinnor går inte igång på den typen av "snabb spänning" då det kan vara väldigt farligt som kvinna.

lösningen är att förstå vad kvinnor söker, längtar efter och går igång på.
    lösningen till ett bra sexliv är att dejta och lära känna kvinnan du vill ligga med, bygg ett förhållande. Respektera henne o gör henne trygg. Då blir sexet bra!
Svar på tråden sexannonser???