Dra i/hålla i håret , bakifrån
Är säkert porrskadad men tycker kvinnor om det där med att bli smiskade och bli dragna/hållna i håret när man kör bakifrån?
Ser i mina ögon rätt smärtsamt ut, särskillt om man är håröm.
Är säkert porrskadad men tycker kvinnor om det där med att bli smiskade och bli dragna/hållna i håret när man kör bakifrån?
Ser i mina ögon rätt smärtsamt ut, särskillt om man är håröm.
Dom jag vart med har gillat det. Men inte alla som gillar det så ta inget förgivet
Nej inte alls.
Jag kan gilla det ibland, är man på det humöret så kan det kännas extra upphetsande och därmed göra allt skönare.
Men det ska vara med samtycke och man ska vara överens. Annars är det inte OK.
Nej. Avskyr allt där våld, agression och sex blandas.
Nej, gillar det inte alls.
Vill inte ha smisk men gärna lite mild hairpulling.
Dra i håret - ja, om han gör det på ett passionerat och ?äkta? sätt och det inte känns som att han leker porrfilm. Framför allt är det hett i inledningen, tycker jag. Samma sak med smisk, om det liksom känns som att det finns en anledning till att han smiskar mig så är det jättehett.
Vissa gillar det, andra inte. Jag älskar att få smisk men inte att bli dragen i håret. Vill man göra sånt så måste man ha koll på att partnern vill.
Inte intresserad av våld eller någon form av smärta och vill definitivt inte ha en partner som gillar sånt. I mina ögon är det bara sjukt.
Folk som skriver att det är våld fattar ju inte vad de handlar om.