• Anonym (buster)

Dra i/hålla i håret , bakifrån

Är säkert porrskadad men tycker kvinnor om det där med att bli smiskade och bli dragna/hållna i håret när man kör bakifrån?

Ser i mina ögon rätt smärtsamt ut, särskillt om man är håröm.

• Svar på tråden Dra i/hålla i håret , bakifrån
  • Anonym (O)

Nej, hatar att bli fasthållen och skulle bli rädd och ledsen om någon gjorde så. 

• Anonym (Lajla S)
    Anonym (Nej) skrev 2025-06-24 20:11:18 följande:

Nej. Avskyr allt där våld, agression och sex blandas.

Jag har en yngre älskare från Balkan, och i våran sex ingår mild agression och lätt smärta med hairpulling. Inte alla män behärskar den tunna gränszonen mellan smärta och njutning, men wow så häftigt  Drömmer
  • Anonym (Anna)
    Motherinlaw skrev 2025-06-25 08:46:38 följande:

Folk som skriver att det är våld fattar ju inte vad de handlar om. 

De fattar gissningsvis det, men det är antagligen ett sätt att rättfärdiga det de känner (?nej, jag tänder själv inte på detta.. så då är det fel?) och ?stå upp mot porrindustrin? osv.
  • Anonym (buster)
    Motherinlaw skrev 2025-06-25 08:46:38 följande:

Folk som skriver att det är våld fattar ju inte vad de handlar om. 

Va???
  • Anonym (Våld_nejtack)

Att dra en kvinna i håret eller smiska henne på ett aggressivt och våldsamt sätt, visar verkligen att det inte handlar om kärlek till henne, utan att mannen mest ser henne som "ett jävla luder som ska få vad hon tål". Den man som gör så med mig åker ut med huvudet före, frågan är om inte en polisanmälan för misshandel blir aktuell med.

• Anonym (Bikille)
    Anonym (Våld_nejtack) skrev 2025-06-26 09:09:42 följande:

Att dra en kvinna i håret eller smiska henne på ett aggressivt och våldsamt sätt, visar verkligen att det inte handlar om kärlek till henne, utan att mannen mest ser henne som "ett jävla luder som ska få vad hon tål". Den man som gör så med mig åker ut med huvudet före, frågan är om inte en polisanmälan för misshandel blir aktuell med.

Bara för att du inte gillar det så betyder det inte att som kvinnor som gör det ska få det? Finns nog saker du gillar ingen annan anser är ok
  • Anonym (Anna 77)

Beror på tilliten till partner.
    Var gift 15 år med en man som var hårdhänt och jag avskydde det.
    Det var ofta utan samtycke och inget stoppord. 

Med min nuvarande partner gör det aldrig ont, han kan hålla mig i håret och har klappat mig på rumpan någon gång.
    Jag tycker om att bli ägd på ett mjuktsätt så fasthållning går jag igång på. Min nuvarande tycker däremot ont om att hålla fast mig...

Ömsesidighet och inkännande är viktigt

• Motherinlaw
    Anonym (buster) skrev 2025-06-26 08:42:42 följande:
    Va???
    Många i tråden vill ha de till misshandel och liknande vilket är helfel. 
  • Anonym (absolut)

Jag gillar det men personen måste veta var gränsen går. Om du inte testat framifrån så gör det inte bakifrån. Fråga henne om hon gillar det, testa under kyssar och förspel framifrån (ta tag och dra bakåt, ryck inte!) så du kan se hennes reaktion innan du ger dig på det bakifrån. Om du tar tag i allt håret gör det mindre ont än om du drar enstaka testar. Men som sagt: det viktigaste är att du faktiskt frågar om hon alls gillar det, säger hon ja så testa. Säger hon nej så riskerar du inte att verka porrskadad/gränsöverskridande. Lycka till!

Svar på tråden Dra i/hålla i håret , bakifrån