Min sambo är snyggare än mig...
Anonym (TS) skrev 2025-06-25 00:14:24 följande:
Njae. Är väl mer bitter över hur livet blev. Att han ser bra ut och jag förfallit beror ju på något. Att han är en mansbebis säger väl en del. Jag har stressat mig till utmattning under dessa tre åren medan han levt upp till sig tonårsaura genom att spela datorspel och dricka energidryck. Jag har noll egentid och endast fokus på barnen, medan egentid är det enda han har. Såklart att han har varken rynkor eller stresskilon. Jag sköter om mitt utseende i övrigt. Går regelbundet till frisören, sminkar mig dagligen, köper regelbundet nya kläder och försöker hålla mig up to date. Ser väl hyfsat bra ut enligt mig själv, förutom de extra kilona och hyn. Har gått till diverse hudterapeuter osv men inga krämer för 1000 tals kronor hjälper tyvärr. Verkar som att jag får dras med denna huden. Har gjort en del behandlingar mot rynkor osv som hjälpt, men just finnarna och kvisslorna verkar envisare. Provat både Skincitys Paulas choice, Alex cosmetics via hudterapeuten, Apotekets egna serier, L'Oréal osv men det som funkat bäst är Cerave även om det inte är 100%.
Min kropp mor förmodligen som den gör pga utmattning, för lite sömn, oregelbunden kost osv och det är väl det som är svårast att förändra med den livssituation jag har just nu.