• Anonym (Postcard)

Vykort under vindrutetorkaren. Har du testat?

Har du gjort eller fått det?

Typ. "Hej, tycker att du ser trevlig ut" och sen kanske ett telefonnummer.

Hur kändes det?

Obehagligt? Spänande? Märkligt? eller vad?

• Svar på tråden Vykort under vindrutetorkaren. Har du testat?
  • Anonym (Kvinna ....)

Inte under vindrutetorkare.  Men många gånger typ i kassan, random okända  män på stan, butikspersonal som ringt, lappar jag hittat i jackfickan m.m.

Har alltid tyckt att det är FRUKTANSVÄRT obehagligt och blir lite rädd. Nej snälla, om du planerar nåt sånt - LÅT BLI!!!!

• Anonym (Postcard)

I kassan?

• Anonym (Kvinna ....)
    Anonym (Postcard) skrev 2025-06-25 19:30:58 följande:

I kassan?

Jobbade på en restaurang på en mässa och en kille som handlade av mig skrev ett meddelande på kvittot med namn, nr m.m som han lämnade när han gick.

Sånt är nog väldigt vanligt förekommande,  men väldigt sällan (om nånsin?) uppskattat.
  • Queen81

Tror att jag hade blivit lite smickrad. Men också obekväm att nån hade koll på mig. Så nej, tror inte att det är någon bra idé.

• Anonym (Mikaela)

Känns bara desperat, oattraktivt och avtändande.

• Anonym (Desperat much?)

Aldrig hänt. Skulle tycka att det vore både fruktansvärt obehagligt och att personen är en loser. Vem är så förbannat desperat?

• Anonym (Postcard)
    Anonym (Kvinna ....) skrev 2025-06-25 20:11:19 följande:
    Jobbade på en restaurang på en mässa och en kille som handlade av mig skrev ett meddelande på kvittot med namn, nr m.m som han lämnade när han gick.

Sånt är nog väldigt vanligt förekommande,  men väldigt sällan (om nånsin?) uppskattat.
    Ja, det är nog vanligt förekommande.
    Anonym (Mikaela) skrev 2025-06-25 21:16:50 följande:

Känns bara desperat, oattraktivt och avtändande.

Oj, då gäller det att man skriver något riktigt bra på vykortet för att lyckas.

• Anonym (Näää)
    Anonym (Desperat much?) skrev 2025-06-25 22:04:56 följande:

Aldrig hänt. Skulle tycka att det vore både fruktansvärt obehagligt och att personen är en loser. Vem är så förbannat desperat?

Låter ju helt stört som beteende. Skulle kännas jävligt obehagligt. 
    Kan det vara samma TS som gick fram till en tjej på Älvsjö T-station och sa att hon var snygg varpå hon särade på benen och hade leggings på sig?
    Låter ungefär lika begåvat.
  • Anonym (Postcard)
    Anonym (Näää) skrev 2025-06-25 22:44:53 följande:
    Låter ju helt stört som beteende. Skulle kännas jävligt obehagligt. 
    Kan det vara samma TS som gick fram till en tjej på Älvsjö T-station och sa att hon var snygg varpå hon särade på benen och hade leggings på sig?
    Låter ungefär lika begåvat.
    Särade hon på benen när killen sa att hon var snygg?
Svar på tråden Vykort under vindrutetorkaren. Har du testat?