Inlägg från: Lynx123 |Visa alla inlägg
  • Lynx123

Håller jag på att bli ghostad/playad?

Så det var alltså du som hörde av dig sist och han har inte svarat?

• Lynx123

Det är väl bara att skriva och säga "hej, är allt okej"? Ni är väl inte 14? Efter så kort tid är ni ju knappast ett etablerat par och vill han inte ses något mer är det bara att säga det.

• Lynx123
    Anonym (Tystnad) skrev 2025-06-26 08:27:55 följande:
    Inte etablerat men blev nyligen exklusiva på hans förslag. Skitkonstigt. Nu är bollen på hans planhalva tycker jag och jag känner mig less :( Varför gör folk så här... Kan man verkligen tappa intresset så tvärt?
    Fast ni ignorerar ju båda varandra just nu. Det är inte ett spel. Vill du veta så är det bara att vara rak och fråga. Det har du absolut inget att förlora på!
  • Lynx123
    Anonym (Tystnad) skrev 2025-06-27 09:35:45 följande:
    Ja absolut kan det finnas en poäng med att man inte orkar uppvakta intensivt för alltid, det förstår jag. Kanske antar han att saker är bra om inte annat sägs? Vi har inga planer att ses i helgen (än?). Är lite outtalat att är hemma hos mig respektive honom varannan gång och sist bjöd jag hem honom så den bollen är hos honom nu.. :/
    Du låter väldigt osäker så det här måste kännas jättejobbigt för dig. Skulle råda dig att försöka fokusera mindre på killen och mer på dig själv. Det är fredag idag. Har ni inte gjort planer tillsammans så gör egna. Sitt inte och vänta på honom hela tiden - det mår du definitivt inte bra av. Gör något kul - kanske träffa vänner?
  • Lynx123
    Anonym (Tystnad) skrev 2025-06-27 10:38:17 följande:

Missförstå mig rätt! Jag håller inte min helg öppen för hans skull. De vänner som bor nära mig är upptagna denna helg på annat håll, tyvärr, Annars hade jag gjort just det - boka upp helgen med dem. 

Sållar just nu lite bland olika aktiviteter jag kan göra själv. Är en planerare så brukar sällan acceptera sista-minutendejter ändå.

Bra! Jag kanske missuppfattade eftersom att du skrev "(än?)" vilket jag uppfattade som att du väntade på honom. Skulle han nu höra av sig har du annat på gång så nästa gång får han ha lite mer framförhållning om han skulle vilja träffas. Jättebra att du inte väntar som ett mähä!!! Hoppas att du får en kul helg.
Svar på tråden Håller jag på att bli ghostad/playad?