Anonym (Hmm..,.) skrev 2025-06-26 21:50:24 följande:
Jag skulle tro att ts antingen har låg självkänsla och är osäker av sig, alternativt att hon är desperat efter "någon" att vara tillsammans med?
Tyvärr kan detta innebära att han avstår om han inte blivit väldigt intresserad, vilket han dessvärre inte verkar vara.
Oavsett så hoppas jag det gör bra för dig/er ts.

Låg självkänsla, varför tror du det? Jag har absolut inte bråttom in i en relation. Jag gjorde detta tydligt för honom, att jag vill ta mig tiden att lära känna varandrs och inte hoppa in i något när saker är nya.
Det märkliga är att han verkade VÄLDIGT intresserad fram tills, ja för några dagar sedan. Dök upp med blommor, insisterade på att betala allt, ville ses och sms:a mycket och så ja, erkände att han var förälskad i mig och ville bli exklusiv med mig pga att han inte kan tänka sig träffa andra än mig (jag hade inte ens hintat om det f.ö, även om jag också ville)
Känner mig däremot besviken pga att det är ovanligt att klicka så här med någon. Hoppas förstås att det är en tillfälig svacka (varit med om sånt innan i början av seriösa relationer) och inte att det rinner ut i sanden.
Han initierade faktiskt kontakt igår. Frågade hur läget är och hur veckan går, i glad ton.jag svarade (ca 20, efter mitt jobb), och ännu inte fått något svar. Jättemärkligt.