Gravid till hösten
Hejsan!
Jag och min sambo planerar att försöka bli gravida till hösten!
Så jag undrar helt enkelt om det är några fler som går i samma tankar så att man kan följas åt? Hade varit så kul 😍
Hejsan!
Jag och min sambo planerar att försöka bli gravida till hösten!
Så jag undrar helt enkelt om det är några fler som går i samma tankar så att man kan följas åt? Hade varit så kul 😍
🙋?♀️ Jaa jag ska ta ut min spiral nu i juli så augusti är första cykeln vi försöker. Hur gammal är du och använder du något hormonellt preventivmedel nu? Jag är väldigt spänd på att se hur snabbt kroppen återställer sig. Jag har en regelbunden cykel även med spiralen så jag hoppas den bara fortsätter rulla på som vanligt!
Har precis slutat med mina minipiller för 1 vecka sedan och börjat träna o äta bättre, och ta vitaminer för att förbereda kroppen 🤩 förhoppningen är att vara redo till hösten men man vet ju aldrig hur lång tid det tar för kroppen att "komma tillbaka" efter pillerstopp 🙈
Hej!
Vi planerar att börja försöka i september. :) Har världens finaste pojke på snart tre år tillsammans med min sambo. <3 Är egentligen mest jag som vill skaffa syskon. Eller min sambo känner att det kommer bli fint, men att det är mysigt nu också. Det tycker jag ju med så klart, men längtar efter en ny graviditet och bebisgos och att min pojke ska få dela uppväxten med någon. Vi är ju båda lite nervösa över hur livet blir med två barn. Men åldersskillnaden blir som minst nästan fyra år, jag tror det är bra för oss.
Jag är 34 år förresten.
Äntligen har mensen kommit och slutade igår, skönt att veta att den har kommit nu. Så nu är det bara hoppas och se när det blir ett plus 🥰
Någon som har fått ett plus än? 😍
Hoppas det går bra för er i tråden! Vi fick ett plus i oktober och jag är i vecka 10 nu 🥰