• sunny79

orkar inte mer!!

Ännu en av de dagar då man bara inte orkar vänta och lääängta längre... Ja en av de dagar då allt känns orättvist och man bara inte orkar svara i telefonen då en av de bästa vännerna ringer....ja orkar inte svara bara för att hon faktiskt precis sagt att hon e gravid.... Så skakar man huvudet lite och intalar sig själv att sluta deppa och tycka synd om sig själv...men...ändå....nä det går inte..... Just idag e en sån dag då det bara känns för tungt.....

• Svar på tråden orkar inte mer!!
  • sunny79

*ger tillbaka några tacksamma kramar*

• sunny79

The Blue Rose....tack för sidan....måste dock vänta på mina provsvar och kolla först vad de säger....vad som e i obalans..vill inte exprminetera själv innan dess....men sparar sidan...kanske ett försök senare....... Ja tackar så mycket!!!

• sunny79

...*skrattar*..... Har inte fått någon förklaring ännu...utebliven mens ....och har precis börjat uitredning så vi väntar på alla mina hormon prover m.m....så helt e du ionte ute coh cyklar men men...som sagt jag vet ju inte vad eller vaför ännu....*s*

• sunny79

tackar för tipsen Bluerose coh sparar meddeleandet för att testa "tipsen" efter att svaren har kommit

• sunny79

....förken lisa......enns känslor går nog aldrig att styra....tyvärr... Klokheten och visheten säger en sak men hjärtat ett helt annat och det går inte att lura...tyvärr... Kanske för andra men aldrig för en själv... Ibland funderar jag varför det e vi som ska ha dåligt samvete....kanske ska våra vänner tänka sig för lite... fast nä...man vill ju vara med...dela och höra allt om dem och deras glädje...stötta och finnas där det e ju ändå enns vänner.....men samtidigt bryts ännu en liten del av en själv ner varje gång......

• sunny79

......så Frökenlisa...du e inte EGO..... *hoppas att även vi når lyckan någon dag*
    .....lyckosparkar!!!!

• sunny79

....zonterapi???....nä har aldrig testat men har testat...bindvävsmassage som visst ska vara bra vi utebliven mens m.m.... ska göras regelbundet i olika veckor.m.m....inget resultat ännu men går fortfarande på massage...... Zonterapi måste ju ha liknande effekt på äggstockarna.....Funderar

Svar på tråden orkar inte mer!!