• Anonym (Hellan43)

Otrogen med styvsonens 16-årige kompis

Ägglossning och fyllekåt på rödvin är ingen bra kombination. Har vaknat upp idag till ett tungt samvete kring det som hände frampå småtimmarna i natt. Jag, styvsonen och hans lika gamla 16-årige kompis satt på altanen och hade det trevligt igår kväll, vi grillade, drack gott och umgicks. Runt midnatt troppade sonen av för att gå in och lägga sig. Då började min fyllekåthet kicka in och tyvärr kan jag inte motstå att mätta den när den väl infinner sig, detta i kombination med ägglossning alltså...Livsfarligt!

Jag och hans kompis blir att prata om sex om hur han ser på tjejer i hans ålder etc och om han varit med någon i hans ålder och om han varit med någon äldre (43) som jag.

Sedan gör vinet och fyllkåtheten mig lite "provokativ" och det ena leder till det andra i soffan på altanen. Allt är egentligen över på 2-3 minuter men ändå illa nog. Min man kom hem vid 7-snåret och ville att jag skulle kliva på honom efter hans jobbnatt men då hade jag redan fått mitt behov mättat...Jag drog den vanliga valsen om trött, huvudvärk och att jag varit uppe sent (sant!).

Nu har grabbarna åkt och fiskat och jag hoppas verkligen att hans kompis kan behålla "vår" hemlighet...

• Svar på tråden Otrogen med styvsonens 16-årige kompis
  • Anonym (Lejon mamma)
    Anonym (Hellan43) skrev 2025-06-29 09:17:26 följande:
    Otrogen med styvsonens 16-årige kompis

Ägglossning och fyllekåt på rödvin är ingen bra kombination. Har vaknat upp idag till ett tungt samvete kring det som hände frampå småtimmarna i natt. Jag, styvsonen och hans lika gamla 16-årige kompis satt på altanen och hade det trevligt igår kväll, vi grillade, drack gott och umgicks. Runt midnatt troppade sonen av för att gå in och lägga sig. Då började min fyllekåthet kicka in och tyvärr kan jag inte motstå att mätta den när den väl infinner sig, detta i kombination med ägglossning alltså...Livsfarligt!

Jag och hans kompis blir att prata om sex om hur han ser på tjejer i hans ålder etc och om han varit med någon i hans ålder och om han varit med någon äldre (43) som jag.

Sedan gör vinet och fyllkåtheten mig lite "provokativ" och det ena leder till det andra i soffan på altanen. Allt är egentligen över på 2-3 minuter men ändå illa nog. Min man kom hem vid 7-snåret och ville att jag skulle kliva på honom efter hans jobbnatt men då hade jag redan fått mitt behov mättat...Jag drog den vanliga valsen om trött, huvudvärk och att jag varit uppe sent (sant!).

Nu har grabbarna åkt och fiskat och jag hoppas verkligen att hans kompis kan behålla "vår" hemlighet...

Drack gott.... så du söp ner ett barn och hade sex med det barnet. Fräscht.... 
    Var glad att det inte är min son du satte på för din man hade inte varit ditt största problem då!

Äckliga mänkiska!
    Pedofil varning!
  • Anonym (Hellan43)
    Anonym (Lejon mamma) skrev 2025-06-29 09:56:21 följande:
    Drack gott.... så du söp ner ett barn och hade sex med det barnet. Fräscht.... 
    Var glad att det inte är min son du satte på för din man hade inte varit ditt största problem då!

Äckliga mänkiska!
    Pedofil varning!
    Ja. Drack gott. Jag drack vin. De drack ett par folköl. Sedan när blir man nedsupen på sådana? 🤔 Senast jag kollade var 15 år gräns för sexuellt umgänge i Sverige. Ingen ursäkt eller förklaring till mitt felaktiga agerande bara ett påpekande. Märker att du försöker ge mig ett ännu sämre samvete än vad jag redan har. 😔😞
  • Anonym (Annika)

Fyllekåthet är farligt! Min kompis däckade på en fest och då släpade jag hem henne till hennes pappa. Fick henne i säng och sen satt jag och pratade med hennes pappa som också tagit ett par öl. Det ena ledde till det andra som det så fint heter. När han satte på mig bakifrån i soffan vaknade min kompis och undrade vad det var för jävla väsen.... Hon såg allt..... 
    Lite jobbigt dagen efter men det löste sig.... Har förövrigt knullat med hennes pappa flera gånger efter det. Både med och utan hennes vetskap. Vi är fortfarande kompisar. Då var jag 17 och nu är jag 30.

• Anonym (norrmannen)

16 år .... Jaja, om detta nu är sanning. Men jag vet att sånt kan hända i fyllan.  Själv var jag i säng med en kompis mamma (52) tilbaka i tid, men jag va trots allt 24. 
    Riktig het fyllsex var det, det var då jag upptäckte hur härligt gnestrande sex det kan bli mellan ung kåt man och het längtande mogen kvinna.

• Meddelande borttaget
  • Jimmy75
    Anonym (Hellan43) skrev 2025-06-29 10:19:19 följande:
    Ja. Drack gott. Jag drack vin. De drack ett par folköl. Sedan när blir man nedsupen på sådana? 🤔 Senast jag kollade var 15 år gräns för sexuellt umgänge i Sverige. Ingen ursäkt eller förklaring till mitt felaktiga agerande bara ett påpekande. Märker att du försöker ge mig ett ännu sämre samvete än vad jag redan har. 😔😞

Vad exakt hoppades du på här med ditt inlägg? Förväntade du dig syndernas förlåtelse? Vill du ha sympatier här av någon som stryker medhårs och säger att de förstår? Och om du nu får det - sen då?

Har personligen inga moraliska invändningar kring vad två människor gör men tycker däremot det är intressant och märkligt hur snabbt man gärna verkar vilja lämpa av sig ansvaret för sina handlingar.

Ser ingen poäng i att skamma någon - typ någonsin eftersom det inte fyller någon vettig funktion och definitivt bara är en ego grej från den som skammar....men om du väntade dig att sådant skulle utebli här kan du inte ha läst en enda tråd på FL tidigare.

• Anonym (Persson)

Det kanske inte är så smart att skriva ut killens namn?Spöke

• Anonym (Mia47)

Syster! Du är inte ensam. Gjorde en liknande grej för några somrar sedan. Gubben bortrest i jobbet.  Midsommarafton och lekarna på dagen blev till "klädpoker" på kvällen i takt med att spriten och ölen kom fram och berusningsgraden och framförallt fyllekåtheten. steg...Har aldrig varken förr eller senare varit så kåt på kuk som jag var då. Jag var heller inte ensam om det. Det slutade med att "alla på midsommarfesten knullade alla" (inte riktigt men nästan) och bland annat blev jag tagen bakifrån knäståendes mitt på golvet av grannens 17-årige son när "alla" såg på (åtminstone inbillar jag mig det men de var nog upptagna med att knulla varandra) och senare under natten också fick grannen själv en ridtur ute i hammocken... sonen var bättre (åtminstone nyktrare). 

Lyckades hålla det "hemligt" fram till julhelgen men på juldagen kom gubben på mig och grannsonen när jag red honom i baksätet på vår bil....sedan var det kört. Tips från "coachen" Låt det vara en engångsgrej så rinner det förhoppningsvis ut i sanden. En fördel kan ju också vara att prata med killen att det är en grej mellan er (om han inte redan förstår det, killar i den åldern är förståndigare än man tror)

• Anonym (BS)
    Anonym (Hellan43) skrev 2025-06-29 11:16:16 följande:
    Ja. 16. Tror Adil som jag var med fyller 17 den 1 september. Min styvson fyller år 3:e september och det är ett par dagar emellan dem. Trots att båda killarna sökt samma gymnasieprogram verkar de få gå i olika klasser. Ett annat men mindre bekymmer just nu..
    I call bullshit när det gäller hela den här historien. Menar du att både din son och hans kompis har gått om ett år i grundskolan? För ingen börjar väl gymnasiet året man fyller 17? 
  • Jimmy75
    Anonym (BS) skrev 2025-06-29 12:14:50 följande:
    I call bullshit när det gäller hela den här historien. Menar du att både din son och hans kompis har gått om ett år i grundskolan? För ingen börjar väl gymnasiet året man fyller 17? 
    Om man inte har nått målen och fått behörighet finns det flera omständigheter som kan göra att du börjar ett år senare.....om nu DET var det mest udda i den historien alltså.
Svar på tråden Otrogen med styvsonens 16-årige kompis