Min pojkvän förstår inte varför ord som inte backas upp av handling är ett problem för mig. Jag börjar bli rädd att jag kräver för mycket
Det räcker med att han inte har ett samtal med bara dig när ni försöker hålla liv i er relation på distans. Det är oerhört respektlöst och redan där hade jag gjort slut om det hände igen efter en enda tillsägelse. En!
Något av det allra viktigaste för att få en lyckad lång relation är nämligen kommunikation. Att man lyssnar på varandra, båda får komma till tals och man kan kommunicera. Han lyssnar inte ens på dig när ni ska föreställa nykära.
Jag behöver alltså inte läsa mer av ditt inlägg för att veta att den där mannen är inget att ha, och att låta sig behandlas som en dörrmatta eller en chattbot är inget som för världen framåt för varken dig eller kvinnor allmänt.
Gör oss alla en tjänst, dumpa den här losern och skaffa ett självförtroende.
Jag hoppas verkligen att ingen kvinna går med på att bli behandlad som han behandlat dig. Då blir hon en sån som man tycker synd om när hon gnäller om sitt ständigt pissiga liv men skakar på huvudet åt när hon har lämnat rummet.
Du får det du väljer. Han är barnslig, ego, empatilös, respektlös och ni tjafsar redan innan ni ens bor ihop så vad är detta att fundera på? Hur tror du han kommer att vara med barn när han inte ens vill kommunicera vettigt med en vuxen? Om du väcker honom med en dumpning nu kanske han lär sig nåt, att spela med kommer bara att få honom att fortsätta likadant.
Att dumpa män som beter sig så är en ren samhällstjänst, de ska vara singel tills de fattar bättre.