• Anonym (Porr)

Homo/bi porr

Jag är en helt vanlig hetro kvinna som ofta när jag kollar på porr blir mest upphetsad av homo eller bi sex. Både kvinnor ihop, män ihop eller en blandning. Blir otroligt tänd av att kolla på det men skulle inte vilja uppleva något av det i verkliga livet. Nån som känner igen sig!m?

• Svar på tråden Homo/bi porr
  • Anonym (Bikille)

Testa se det irl innan du avgör om det inte är något att ha. 
    Ps. Menar absolut inte med mig. Du får hitta nån annan isf

• Anonym (Porr)

Haha okej jag ska låta dig vara! Nej men tror faktiskt inte jag vill irl.. men man kanske aldrig ska säga aldrig men tycker ara det är lite märkligt att det som tänder mig är så långt från vad jag gillar på riktigt. Men kanske vanligt.. 

• Anonym (Bikille)
    Anonym (Porr) skrev 2025-06-30 03:21:11 följande:

Haha okej jag ska låta dig vara! Nej men tror faktiskt inte jag vill irl.. men man kanske aldrig ska säga aldrig men tycker ara det är lite märkligt att det som tänder mig är så långt från vad jag gillar på riktigt. Men kanske vanligt.. 

Om du inte gillar det helt o hållet är ju när du väl hamnat i en situation där det händer irl och du äcklas av det elöer gillar det där o då. Lätt o säga nej enbart för att "skydda sig" mot känslorna. Men inget måste att jaga den synen irl. Dessutom inte det lättaste att få till heller om man inte är kk med 2 bisexuella män/kvinnor
  • Anonym (Sverker)

Jag känner igen mig till 100 %.
    Jag tror att det är ganska vanligt.

Och jag är man.

• Anonym (Lina)
    Anonym (Porr) skrev 2025-06-29 22:18:08 följande:
    Homo/bi porr

Jag är en helt vanlig hetro kvinna som ofta när jag kollar på porr blir mest upphetsad av homo eller bi sex. Både kvinnor ihop, män ihop eller en blandning. Blir otroligt tänd av att kolla på det men skulle inte vilja uppleva något av det i verkliga livet. Nån som känner igen sig!m?

Känner typ igen mig. Skillnaden är att jag vill uppleva det IRL också. Tyvärr är killen inte ett dugg bi.....
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Lina) skrev 2025-07-02 08:39:33 följande:
    Känner typ igen mig. Skillnaden är att jag vill uppleva det IRL också. Tyvärr är killen inte ett dugg bi.....
    Det är inte vanligt att kvinnor är sånna. Män visst men att kvinnor vill se sin man med en annan man är en extrem minoritet.
  • Anonym (Lina)
    Anonym (Bikille) skrev 2025-07-02 10:54:21 följande:
    Det är inte vanligt att kvinnor är sånna. Män visst men att kvinnor vill se sin man med en annan man är en extrem minoritet.
    Japp! Jag vet!
  • Anonym (Bikille)
    Anonym (Lina) skrev 2025-07-02 16:22:31 följande:
    Japp! Jag vet!
    Vad är det du gillar o se med 2 män? Vad får du ut av det? Och vad är favoriten att se?
Svar på tråden Homo/bi porr