Otrogen eller?
Svårt att veta. Och rent krasst skulle jag egentligen vilja säga att om känslan finns där, så ligger det nog något i det, men det är ju baserat på min egen erfarenhet med mitt ex där det var så. Men vet ju också att det inte alltid stämmer när någon känner så.
Min nuvarande blir nämligen svartsjuk av absolut ingenting, men jag har aldrig och skulle aldrig varit otrogen.
Så visst, det kan ligga något i det, men behöver inte vara så. Låter trots allt ändå rätt tunt. Och fråga dig själv om du tror att du fru skulle vara så grisig att hon, när erat barn är med, skulle gå iväg för att nuppa med chefen?
Svaret behöver ju dock inte heller säga något för det finns ju grisiga människor oxå i vår värld, men du känner henne bäst.
Undrar också om du tror du kunnat ?spionera? lite på henne, för att faktiskt få lite bevis? För att fortsätta anklaga är ju mest meningslöst. Och med bevis menar jag mer riktiga bevis än att det står något på en tavla som kan vara vad som helst.
Eller så ha lite is i magen, och om du efter det där hon ska iväg med jobbet får se bilder därifrån med massa folk så kanske det är lugnt. Men om det inte finns några bilder kanske det är mer oroande eller?
Och visst, manskap lita på sin partner och respektera varandras utrymme och privacy, men samtidigt förstår jag också att du vill veta, och tyvärr är det ju så att otrogna människor ljuger? 😕
Eller så kan du ju faktiskt välja att släppa detta och lita på henne, men om det fortsätter komma massa konstigheter eller om det blir mer så ta upp det igen?
Sen är det så att även om jag avskyr människor som inte kan respektera gränser och så, så avskyr jag otrohet mer, och tycker man har en rätt att finna svar
Förstår om detta inte är ett svar som hjälper särskilt mycket, men kanske hjälper det att höra mina blandade tankar i ämnet.
Lycka till