Inlägg från: Anonym (Räven) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Räven)

Otrogen eller?

Jag tycker detta luktar skunk.

"Hemlig semester" är definitivt en grej och jag hade ett par på mitt förra jobb som var gifta på varsitt håll men ofta försvann och "tränade" på lunchen, eller tog semester en dag samtidigt och lämnade den enas bil på parkeringen på jobbet.

Men du borde å andra sidan veta om din fru tar ut samma semester som du eller om hon plötsligt inte har dagar kvar? Det kan också vara att hon jobbar in tiden, eller bara tar extra ledigt med chefens goda minne.

Köpcentrat: Det är fullt möjligt att träffas kort för intensivsex om man är full av lust, det har jag själv gjort. Det blir ännu mer laddat för vissa om deras partner är i närheten.

Har hon snapchat eller whatsapp i sin telefon så kan du spana i dessa, vid tillfälle. Även om de möts på jobbet är det troligt att de har något sätt att "prata" på. 

• Anonym (Räven)

En sak till: Om hon nu var på H&M- köpte hon något där?

Men jag har själv kastat mig in på en butik och bara köpt en grej för att visa att jag varit där, vid något tillfälle. Att vara på fel plats vid fel tid är en besvärlig risk för de som spelar högt spel.

Svar på tråden Otrogen eller?