Hur ska kvinnor se ut där nere
beskriv gärna målande hur utseendet på den fitta ni tycker är sexigast
platt
bullig
Hårig
slät
blygdläppar yttre/ inre
Spelar ingen roll.
beskriv gärna målande hur utseendet på den fitta ni tycker är sexigast
platt
bullig
Hårig
slät
blygdläppar yttre/ inre
Spelar ingen roll.
Rakad utan hängande köttgardiner gillar jag.
Väx upp! Varför skulle jag ens funder över sådant i ett forum för vuxna?
Den absolut finaste fittan är den som är älskad av sin stolta bärare. En fitta som får mycket kärlek av sin bärare är mycket lättare att älska av andra. En älskad fitta njuter garanterat bättre, och är förmodligen därför bättre på att erbjuda njutning. Helt oberoende av utseende!
hon ser ut som hon Vill där nere, resten är upp till henne hur hon vill göra med frisyren. det andra du frågar om tycker jag är sjukt att man kan bara säga att hon får inte ha det eller se ut så?.
inte så att en tjej ni stöter på kollar på hur era kukar ser ut eller säger rakt ut din kuk får inte se ut på detta viset bla bla.
hur ens tjej eller killes kön ser ut har väl inget med saken att göra och inget som den som bär respektive kön kan göra något åt.
förlåt för upprördheten men att man ställer en sådan frågande känns så fel bara ?
Bryr mig inte så länge personen sköter hygienen. Man som kvinna så rår man inte för hur man ser ut i underlivet.
I mitt tycke ja, för annars luktar man ju snart som när man gick i högstadiet där under. Men det är väl individuellt kanske.
I mitt tycke ja, för annars luktar man ju snart som när man gick i högstadiet där under. Men det är väl individuellt kanske.
Det räcker för mig att konstatera att hon gärna får ha lite hår, men helst inte världens buske. Det föredrar jag, framför allt vid oralsex. Och det är ju faktiskt något som alla kan göra något åt.
Annars har jag inga särskilda preferenser, som någon skrev så är det betydligt viktigare att hon äger sitt kön och inte har massa komplex och blockeringar. Antar att det är så de flesta kvinnor tänker om män också.
Alla fittor är vackra på sitt sätt så bara den är hårfri så att man ser den så är jag nöjd.
Vadå "ska"?
Bara formuleringen är så unken så du borde skämmas.