• Lella26b

Vill han inte ha en framtid?

Anonym (K) skrev 2025-07-01 23:55:59 följande:

Skulle gissa att han inte har samma känslor för dig som du har för honom. Han kanske älskar dig just nu men inte ser sig själv spendera resten av sitt liv med dig.
    Jag känner iallafall så med min partner. Har svårt att prata framtid därför att jag verkligen inte kan visualisera oss två tillsammans om 10 år. Jag älskar honom verkligen men jag vet också att vi är väldigt olika och mest troligt kommer vår olikhet få oss att gå isär förr eller senare.
    ELLER så har både han och jag commitment-issues som behövs redas ut.

Då tycker jag att du ska lämna din partner och han dig, :)
  • Lella26b
    Anonym (OO) skrev 2025-07-01 23:58:26 följande:

Ni är väldigt unga och har ännu mycket ogjort i era liv. Din pojkvän har planer på att göra annat,uppleva annat än att skaffa vovve villa och Volvo och barn. Det ligger i framtiden för honom. Du vill ha allt detta  det nu, då känner du dig trygg och säker. Han känner sig fångad och fast. 
    Vad vinner du på att pressa honom? Inte ett skvatt, han kommer bara att dra sig längre och längre bort under allt strre irritation. Till slut lämnar han dig,
    Ni har helt enkelt olika planer för era liv och det får du - och han - ta konsekvenserna av.

Då tycker jag inte han borde dejta någon överhuvud taget och fråga mig att vara hans flickvän. Slsöeri med tid då kan han lika gärna hitta en kk. 

efter en tid tillsammans tycker jag ändå att man ka petar framtid. Helt ärligt så bryr jag mig inte om han backar då var han aldrig för mig :)

• Lella26b
    Anonym (K) skrev 2025-07-02 00:53:45 följande:
    Ja tycka kan man ju alltid, men jag tror nog att jag lämnar när jag känner att den tiden kommen. 
    Orättvist mot din partner, släpp egoismen och släpp han fri
  • Lella26b
    Anonym (K) skrev 2025-07-02 00:57:54 följande:
    Bryr faktiskt inte vad tycker. Vi är lyckliga tillsammans nu, det är det viktigaste. 
    Uppenbarligen gör ju du det, soeligt om han får reda på att du tänker såhär
    Anonym (K) skrev 2025-07-02 00:57:54 följande:
    Bryr faktiskt inte vad tycker. Vi är lyckliga tillsammans nu, det är det viktigastuppenb
Svar på tråden Vill han inte ha en framtid?