Vad tror ni om Diddy?
Vill ha anonyma svar,därav la jag frågan här. Troligen kommer domen idag runt 3 svensk tid.
Vill gärna ha reflektioner då jag följt hela rättegången.
Skyldig? Oskyldig?
Vill ha anonyma svar,därav la jag frågan här. Troligen kommer domen idag runt 3 svensk tid.
Skyldig? Oskyldig?
Skyldig? Oskyldig?
Har inte följt rättegången direkt, yes, han är en pervers idiot, typ en Epstein pervo och han har använt sig av utpressning. Men de flesta var med på noterna, särskilt hans ex flickvän för de ville inte gå miste om fördelarna med att vara med i hans inner circle. Spela inte offer nu liksom.
Han kommer säkert att fällas och han förtjänar att få fängelsestraff, men om han fälls så borde fler fällas, inklusive hans ex flickvän. Däremot tror jag att trumpen kommer att ge han en pardon om han fälls eftersom trumpen gillar dessa pervo människor.
Jo flickvännen är knappast oskyldig, det gick ju fint för henne att inte vilja se honom dömd tidigare när hon fick miljoner istället.
Intressant. Två av två inlägg tar upp flickvännen.... som att hon var den stora boven här.
Men för att svara på TS så är jag helt övertygad om att han kommer att dömas.
Han fälldes på två charges tror jag det var, varav den ena var prostitution nånting. Han friades på de resterande punkterna.
De tror att han kommer släppas idag, mest för att han inte har någon tidigare kriminell historia och dels för att, tja, han är rik. Typ som OJ Simpson. Pengar betyder allt i det här landet.
Cassie kanske inte var den direkta boven i dramat, men hon var involverad, frivillig, och jag är säker på att hon är direkt skyldig med att dra in andra, mindre vetandes offer, in i en härva fylld av droger, sexuellt utnyttjande, våld och babyolja. Äckelsatar är vad de alla är allihopa. Cassi ska hålla käften. Hon ville endast bli rik och berömd och hoppades på att detta skulle dra in miljoner också. Äckliga slutty bitch!
Intressant. Två av två inlägg tar upp flickvännen.... som att hon var den stora boven här.
Men för att svara på TS så är jag helt övertygad om att han kommer att dömas.