Är jag bortom räddning?
Jag är snart 40 år och funderar på att lämna min man. Det är svårt att genomföra just nu, med boendesituation och liknande. Men inom ett par år troligtvis.
Jag vill allra helst hitta någon ny man att leva med så småningom men jag funderar på om jag ens har någon chans.
Jag har inte utseendet med mig. Det är ju som det är. Jag försöker göra det bästa av situationen men jag skulle säga att jag en bra dag som högst är en 4a på en 10-gradig skala.
Jag vet att man kan kompensera mycket med självsäkerhet och utstrålning men självförtroendet är i botten så då är det svårt att ha en självsäker utstrålning.
Jag har väldigt begränsad erfarenhet inom sex. Jag har levt med min man i 16 år och har haft väldigt sporadiskt med sex de senaste 14 åren, inget sex alls de senaste 6 åren.
Jag vill mer än gärna ha sex igen men vem vill ha en 40-årig osäker, oerfaren kvinna som inte ens ser bra ut liksom?!
Jag förväntar mig inte att träffa nån hunk. En vanlig, snäll och trygg man att leva med och som också är intresserad av sex.
Vad tror ni? Har jag någon chans eller är man helt uträknad som nyskild 40-åring i min situation?