Hur många nationaliteter har du haft sex med?
Inte för att tävla bara nyfiken.
Har du legat med personer från olika länder? Hur många, och varifrån?
Någon erfarenhet som sticker ut, på gott eller ont?
Inte för att tävla bara nyfiken.
Har du legat med personer från olika länder? Hur många, och varifrån?
Någon erfarenhet som sticker ut, på gott eller ont?
Tre, så inte så värst mycken mångfald. Svenskor, en amerikanska och en norska. Ingen som stack ut bortsett från individuell personlighet, men det stöter man väl på oavsett nationalitet.
8 när jag räknar efter, har dock inte märkt att någon speciell nationalitet sticker ut.
Förutom svenskor en norska en sydamerikanska och två asiatiskor. Sydamerikan var mer kinky än en svenska i snitt och asiatiskorna var klart trängre.
Nu är mitt underlag alldeles för litet för att dra några slutsatser.
En finska, en danska och ett norskt par. Alla var trevliga upplevelser men danskan och finska var svåra att förstå när de gick in på dirty talk :) Tur att kroppsspråket är det tydligaste språket
Fem svenskar, i betydelsen svenskt medborgarskap och uppväxta i Sverige. Men då har en av dem föräldrar från Chile och en annan har en mamma från Finland.
Utöver det en norrman och två britter.
Har inte märkt någon skillnad som har med nationalitet att göra. Det är andra faktorer som påverkar.
Har varit tillsammans med två utbytesstudenter. Den ena från tyskland och den andra från italien. I övrigt bara svenskar.
Är +60 och har rest hela livet så jag har en del erfarenhet i bagaget!
Europa: Svenska, Norska, Finska, Estniska, Litauiska, Ryska, Tyska, Engelska, Schweiziska, Maltesiska, Rumänska och Serbiska
Asien: Thailändska, Kambodjanska, Kinesiska, Filippinska och Vietnamesiska
Afrika: Kenyanska, Nigerianska och Gambiska
Amerikas: Amerikanska, Brasilianska och Colombianska
+ Australienska
Har legat med svenska, norska, tyska, engelska, finska, belgiska och amerikanska kvinnor. Alla var väldigt olika men det har nog mest med personlighet snarare än nationalitet att göra.