• Anonym (Förundrad man)

Hon fick orgasm av att suga av mig...

Tjejen sög av mig och fick själv en orgasm, hur är det ens möjligt? 

Jag hörde hur hon började stöna när hon sög mig och till slut var hon tvungen att avbryta då hon själv fick orgasm. Jag har aldrig varit med om det tidigare och inte hon heller. Någon som varit med om liknande upplevelse?

• Svar på tråden Hon fick orgasm av att suga av mig...
  • Anonym (YL)
    Anonym (Toyboys) skrev 2025-07-06 10:35:00 följande:

Ser det inte som märkligt på något sätt.

Man kan få orgasm på många sätt och det behöver inte på något sätt bero på beröring av kön eller andra erogena delar av kroppen.

En av mina häftigaste orgasmer fick jag när jag var 11 och tjuvläste en av pappas porrtidningar med så kallade läsarnoveller. Blev otroligt upphetsad och sedan helt plötsligt fick jag en orgasm där hela kroppen skakade och krampade. 

Har med åren genom tantra och yoga lärt mig att ge mig själv magiska orgasmer genom att andas på speciella sätt och ibland kombinera detta med att spänna kroppen och sedan slappna av helt utan stimulans av kön och erogena zoner.  

Det låter mycket intressant, kan du utveckla vidare om hur jag lär de sakerna som du beskriver?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (YL)
    Anonym (Toyboys) skrev 2025-07-06 14:37:44 följande:

Anonym (YL) skrev 2025-07-06 14:25:46 följande:
    Det låter mycket intressant, kan du utveckla vidare om hur jag lär de sakerna som du beskriver?
    Börja med att läsa boken Urban tantra av Barbara Carrellas. Där finns ett par enkla övningar. 
    Stort tack.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Annat M)
    Anonym (Micke) skrev 2025-07-06 09:15:29 följande:

Min fru får lätt orgasm när hon suger mig. Behöver bara gnida sig mot mitt ben eller använda någons fingrar.

?Någons? fingrar. Haha, förlåt men det dök upp så roliga bilder 
  • Anonym (Annat M)
    Anonym (Annat M) skrev 2025-07-06 21:54:04 följande:
    ?Någons? fingrar. Haha, förlåt men det dök upp så roliga bilder 
    Så roliga bilder i mitt huvud, skulle det stå. (Kanske inte så roliga för denna stackars ?någon?, dock Skrattande)
  • Joyho

Min första tanke var att hon kanske satt gränsle över ditt ben och jag såg sen att du skrivit att det var precis så.
    Jag har varit otroligt nära att komma när jag sugit min man och suttit så. Det handlar inte om att medvetet gnida sig emot för det hade du säkert märkt om hon gjorde. Men i rörelsen när man suger så kommer man emot lite då och då. Med klitoris eller med en bröstvårta lite om vartannat. Och den beröringen i kombination med smaken, känslan i munnen, kanske dina stön (?) det kan bli vansinnigt skönt. 

• Anonym (Bengan)

En kvinna jag hade en relation med för ett tag sen kom när hon sög mig och jag viskade i hennes öra "jag kommer"..Hände även vid bröstknull och annat utan beröring direkt..Kom också stenhårt när jag sög hennes bröst.

• Anonym (Bocken)
    Anonym (Yes) skrev 2025-07-05 07:20:40 följande:

Finns ju kvinnor som kan få orgasm av att någon behandlar bröstvårtorna på helt rätt sätt om man har känsliga. Jag har försökt det, men tyvärr inte för mig. Trodde att det skulle kunna funka eftersom det är som en direkt förbindelse där till fiffi för mig, men iaf inte ännu.

Min exfru fixk orgasm när jag sög på bröstvårtorna under tiden hon var gravid, annars aldrig. Vi blev väldigt förvånade när det hände, har aldrig varit med om något liknande annars.
  • Anonym (Camellia)
    Anonym (Bocken) skrev 2025-07-07 09:00:36 följande:
    Min exfru fixk orgasm när jag sög på bröstvårtorna under tiden hon var gravid, annars aldrig. Vi blev väldigt förvånade när det hände, har aldrig varit med om något liknande annars.
    Jag fick spontan bröstorgasm ett par gånger i mitten av graviditeten.                      Det var väldigt häftigt. Beror troligen på att vävnaden byggs om och  blodtillströmningen dit ökar. Hade ditt ex också ganska stora behag?
Svar på tråden Hon fick orgasm av att suga av mig...