• Anonym (MIL)

Såg svärmor smeka sig själv

Gick in i svärmors hus och skulle hjälpa henne vattna blommorna. När jag kommer in hör jag ljud, smyger mig fram då jag tror att det är någon som brytit sig in och ser svärmor naken och smeka sig själv.

Hon använder en stor dildo.

Hon ser mig, avbryter, klär på sig och möter upp mig i vardgsrummet.

Det var så sjukt pinsamt för oss båda att vi visste inte vad vi skulle säga.

Nu har jag kommit hem och vet inte vad jag ska göra med detta.

Helt galet.

• Svar på tråden Såg svärmor smeka sig själv
  • Anonym (Igen)

Läste en likadan tråd, men då var det grannen.

• Anonym (MIL)
    Anonym (Rädd?) skrev 2025-07-04 23:03:54 följande:
    Såg svärmor smeka sig självRädd? För vad?
    Framförallt rädd för att jag ska bli tänd på svärmor och rädd för hur vi ska kunna umgås framöver.

Hon är osäker på sig själv och blir snabbt rädd eller orolig för olika saker.
  • Anonym (MIL)
    Motherinlaw skrev 2025-07-05 00:02:18 följande:

Du skulle ha gått in och hjälpt henne 😜

Nu efteråt så bubblar tankar och det är en av dessa.

Det var en helt galen situation, inget kan ändra på hur otroligt galet det var.

Om ni hade hamnat i en sådan situation, vad har ni gjort?
  • Anonym (Kille)

Familjeliv skulle behöva alkolås 

• Anonym (svårt)

En stor utmaning. Påminner om gången när jag ryckte upp dörren till min dotters rum och upptäcker två nakna araber i hennes säng som dubblar henne......

• Anonym (Igen)

Jag tror inte att en kvinna i den åldern använder en stor dildo. Vad är detta för sjuka fantasier om en äldre dam? Pinsamt. 

• Motherinlaw
    Anonym (MIL) skrev 2025-07-05 00:13:06 följande:

Satt på henne tills hon skrek
  • Anonym
    Anonym (Igen) skrev 2025-07-05 19:29:34 följande:

Jag tror inte att en kvinna i den åldern använder en stor dildo. Vad är detta för sjuka fantasier om en äldre dam? Pinsamt. 

Är det inte mer pinsamt att tro att alla som använder dildo använder samma storlek? Att tro att vid en viss ålder så vill alla damer magiskt ha mindre sexleksaker? Är inte det verkligen att ha konstiga fantasier om äldre damer att placera dem alla i samma fack?
  • Anonym (Rädd?)
    Anonym (MIL) skrev 2025-07-05 00:13:06 följande:

Sagt oj, ursäkta och stängt dörren. Sedan har jag berättat för min fru.
  • Anonym (MIL)

Jag förstår att det låter som en skröna och jag önskar verkligen att det var det.

Det känns allmänt jobbigt men jag försöker trycka bort tankarna. Jag har inte haft någon kontakt med svärmor eller berättat för min fru ännu.

• Anonym (Rädd?)
    Anonym (MIL) skrev 2025-07-06 14:27:46 följande:

Jag förstår att det låter som en skröna och jag önskar verkligen att det var det.

Det känns allmänt jobbigt men jag försöker trycka bort tankarna. Jag har inte haft någon kontakt med svärmor eller berättat för min fru ännu.

Men sluta! Vadå trycka bort tankarna. Ja, hade det hänt så hade det varit pinsamt. Inte mer än så. Skärp dig, du är 48.
  • Anonym (MIL)
    Anonym (Rädd?) skrev 2025-07-06 15:26:25 följande:
    Men sluta! Vadå trycka bort tankarna. Ja, hade det hänt så hade det varit pinsamt. Inte mer än så. Skärp dig, du är 48.
    Jag ser en möjlighet att lära mig nya perspektiv från dig.

Vad är det som driver dig att vara så otrevlig?
  • Anonym (Rädd?)
    Anonym (MIL) skrev 2025-07-06 15:55:08 följande:
    Jag ser en möjlighet att lära mig nya perspektiv från dig.

Vad är det som driver dig att vara så otrevlig?
    Varför tolkar du mig som otrevlig. Är du inte van vid att höra sanningen? En medelålders man bör väl kunna hantera något sådant. Är väl snarare att du vill ha dig en sexfantasi.
  • Anonym (MIL)
    Anonym (Rädd?) skrev 2025-07-06 16:07:42 följande:
    Varför tolkar du mig som otrevlig. Är du inte van vid att höra sanningen? En medelålders man bör väl kunna hantera något sådant. Är väl snarare att du vill ha dig en sexfantasi.
    Berätta gärna mer om dig själv.
    - Ålder
    - Yrke
    - Personliga egenskaper
    - Etc ...
  • Anonym (Rädd?)
    Anonym (MIL) skrev 2025-07-06 16:16:41 följande:
    Berätta gärna mer om dig själv.
    - Ålder
    - Yrke
    - Personliga egenskaper
    - Etc ...
    Varför skulle jag svara på dina frågor när du inte svarar på mina? Tråden handlar väl ändå om din oförmåga att hantera situationen/få folk att skriva om sina sexupplevelser. 
Svar på tråden Såg svärmor smeka sig själv