BIM Augusti 2025
1/8 Lorainza
5/8 Juliflicka
6/8 hemliganatta

1/8 Lorainza
5/8 Juliflicka
6/8 hemliganatta

Hej alla igen! Måste bara få ventilera, jag börjar bli så trött på mig själv redan (detta är tredje försöket med barn nummer tre). Idag är bim -6 och jag är redan igång med graviditetstest och blir då såklart jättebesviken när det är negativt, varför kan man inte bara vara en av de som inte är testgalna och vänta?? Menar trodde jag på allvar att det skulle bli positivt redan nu, det har det ju inte blivit såhär tidigt mina andra två graviditeter heller :?)
Någon som har tips på hur man ska kunna lugna sig själv så man slipper starta varje dag ledsen?? Tack till er som orkade läsa min kvällsventilation haha

Åh, vad roligt! GRATTIS!! Jag ser också streck på båda bilderna! Hur länge har ni försökt?

Jag vet inte om jag vågar skriva plus på mig själv än, väntar tills jag hunnit köpa ett digitalt men jag tror strecket blir starkare!

Fick tidig ägglossning denna månad så är äl +10 idag och ännu en månad utan plus. Så väldigt nedslående, ett år sedan missfallet nästa månad. Ett helt år utan plus.
Vi ska in och lämna prover nästa vecka för att sen få få beviljad IVF och en remiss skickas. Känns både hoppfullt men också som en jobbig process. Vi som ändå varit gravida, en gång på första försöket, andra gången på 6te försöket - och nu går ingenting? ❤️?????

Kan tillägga att jag fick mitt första super svaga streck äl +11 och det är starkare nu men fortfarande inte starkt äl +13
Fick tidig ägglossning denna månad så är äl +10 idag och ännu en månad utan plus. Så väldigt nedslående, ett år sedan missfallet nästa månad. Ett helt år utan plus.
Vi ska in och lämna prover nästa vecka för att sen få få beviljad IVF och en remiss skickas. Känns både hoppfullt men också som en jobbig process. Vi som ändå varit gravida, en gång på första försöket, andra gången på 6te försöket - och nu går ingenting? ❤️?????

Nu vågar jag mig på ett plus, håller tummarna för alla er andra att det ska gå vägen!

1/8 Lorainza
3/8 lovve123 ➖
5/8 Juliflicka ➖
5/8 Annpor ➖
6/8 hemliganatta ➕

Tack! Jag har haft mycket mer molvärk än vanligt, mer kissnödigt, ömma bröst och lätt illamående!

Jag hade rosa/bruna flytningar runt beräknad mens men mina tester blir nu bara starkare positiva så tror jag hade senare ägglossning än jag först trodde och sen implantation. Håller tummarna för dig!! ❤️
Alltså nu har jag kräkts då och då sen söndags (BIM var förra fredagen, men det kom då bara lite rosa/brunt i några dagar). Jag har haft ont i brösten i flera dagar, både spänningar och smärta. Det börjar synas mer och mer blodådror på brösten också?! Men jag vågar liksom inte hoppas något haha för jag har haft så mycket hormonella konstigheter tidigare pga slutade med p-piller i år ): Men brukar bara kräkas vid ägglossning och ha ont i brösten inför mens så något är ju annorlunda, men vem vågar ens hoppas efter hundratals negativa tester tidigare haha