BIM Augusti 2025
Hade troligen äl i torsdags, nu har jag åkt på influensa med feber och är så bitter att det kommer påverka eventuell implantation. Försökt googla men hittar ingen bra information, någon som har någon erfarenhet?

Hade troligen äl i torsdags, nu har jag åkt på influensa med feber och är så bitter att det kommer påverka eventuell implantation. Försökt googla men hittar ingen bra information, någon som har någon erfarenhet?

tack för att du delar med dig av din erfarenhet, då kan jag känna att det finns hopp ändå! 🙌 😊 Hur går det för dig Siripiri? följt dig några trådar. Har du haft fler missfall sedan det i höstas?
Hade själv ett missfall förra sommaren (tog sig väldigt lätt när vi prickade äl) men inte blivit gravid efter det.

Tack🥰 Jag hänger med i BIM-grupperna för vill ju veta hur det går för alla♥️ Ja tack snälla! 🙏🏼
 Haha jaa den eviga bim-väntan 😂 det är allt man gör under denna ttc-resan, VÄNTAR!  
Ahh Ja det är klart det gör ♥️ På något sätt ger det hopp om att det går men samtidigt ger det ju en stress att nästa plus ska sluta i missfall så man blir inte så megaglad nästa gång man plussar tyvärr.. eller iallafall inte jag. ♥️

Här kom mensen idag på bim+1, känner mig så sjukt deppig nu..kände ändå ett hopp denna gång iom semester osv men icke. Hade feber 3 dagar efter Äl..
Min temp denna cykel har ändå varit ovanligt låg både innan och efter ÄL jämfört med tidigare? Någon som vet vad det kan bero på?
 Mått otroligt illa både igår & idag, så fick lite lite hopp om att det kanske ändå tagit sig 😞även om jag inte alls känt samma tecken som slutade i mf. Jaja, nya tag igen..skönt med en liten paus från all stress under mensen. 
Kämpa på alla!