Inlägg från: Anonym (Sjukling) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sjukling)

BIM Augusti 2025

Hade troligen äl i torsdags, nu har jag åkt på influensa med feber och är så bitter att det kommer påverka eventuell implantation. Försökt googla men hittar ingen bra information, någon som har någon erfarenhet?

• Anonym (Sjukling)
    Siripiri skrev 2025-08-03 10:14:38 följande:
    Det kan vara gynna implantation är min uppfattning från att ha vart med i ett gäng BIM-trådar sen ett år tillbaka ☺️ kroppen fokuserar på att stöta bort förkylningen istället för embryot typ. Så håll modet uppe!♥️ blev själv sjuk i höstas efter ÄL och blev gravid den cykeln, även om det inte gick hela vägen så plussade jag ändå. 

tack för att du delar med dig av din erfarenhet, då kan jag känna att det finns hopp ändå! 🙌 😊 Hur går det för dig Siripiri? följt dig några trådar. Har du haft fler missfall sedan det i höstas?

Hade själv ett missfall förra sommaren (tog sig väldigt lätt när vi prickade äl) men inte blivit gravid efter det. 

• Anonym (Sjukling)
    Siripiri skrev 2025-08-03 21:03:27 följande:
    Det ska du definitivt ha 🥰 
    Jag fick ett X i december, sen chillade vi med försökandet till typ april, sen missade vi ÄLen cykeln efter (hade två cykelstarter i april) och sedan blev jag gravid på majcykeln🥰 Är 9+4 idag, helt sjukt! Har ännu ett UL den 11/8 så kommande semestervecka får gärna gå väldigt fort fast ändå inte 😂 Ömheten i brösten har klart ändrat karaktär senaste veckan, vilken skapar hjärnspöken. Men magen är stabilt svullen😅 

Ah tråkigt :(  I vilken vecka?  ♥️ 
    Åå stort grattis!! 🥰 tyckte jag sett ditt namn i bf mars gruppen men blev osäker på status när du kommenterade här, men kul för oss att du vill hänga på och dela med dig av dina erfarenheter 🥰 Håller alla tummar för att allt kommer se bra ut 11/8 🙏🏻 känner samma sak med min sista semestervecka i väntan på BIM 😂
    det var ett tidigt mf i vecka 6 men det tog hårt och efter det ökade pressen rejält på oss båda 😞
  • Anonym (Sjukling)
    Siripiri skrev 2025-08-04 14:15:53 följande:

Tack🥰 Jag hänger med i BIM-grupperna för vill ju veta hur det går för alla♥️ Ja tack snälla! 🙏🏼
    Haha jaa den eviga bim-väntan 😂 det är allt man gör under denna ttc-resan, VÄNTAR!  

Ahh Ja det är klart det gör ♥️ På något sätt ger det hopp om att det går men samtidigt ger det ju en stress att nästa plus ska sluta i missfall så man blir inte så megaglad nästa gång man plussar tyvärr.. eller iallafall inte jag. ♥️

Nej jag kommer nog tyvärr känna samma sak när det är min tur att plussa tyvärr, men samtidigt får man påminna sig om att oddsen är större att man snart får sin skatt än om man inte hade plussat 🥰Tänker på dig och håller alla tummar! ❤️ 

jag har en annan sak som jag märkt av de tre senaste dagarna (är bara på ÄL +5), det strålar verkligen smärta ner i ljumskarna till och från under dagarna & ibland mot ryggen från typ livmodern? aldrig upplevt tidigare & blir lite orolig att det är något allvarligt? har ju haft feber men det i kombination med en ordentlig förkylning så febern ska nog inte bero på någon infektion i alla fall! Men kanske förkylningen som bidrar?
    har någon upplevt samma och kunnat luska ut vad det beror på? Kan ju inte vara tecken på graviditet redan?
  • Anonym (Sjukling)

Här kom mensen idag på bim+1, känner mig så sjukt deppig nu..kände ändå ett hopp denna gång iom semester osv men icke. Hade feber 3 dagar efter Äl..

Min temp denna cykel har ändå varit ovanligt låg både innan och efter ÄL jämfört med tidigare? Någon som vet vad det kan bero på?
    Mått otroligt illa både igår & idag, så fick lite lite hopp om att det kanske ändå tagit sig 😞även om jag inte alls känt samma tecken som slutade i mf. Jaja, nya tag igen..skönt med en liten paus från all stress under mensen. 

Kämpa på alla!

• Anonym (Sjukling)
    Nanathalie skrev 2025-08-14 19:08:44 följande:
    Hej!

Jävla skit-mens. Urk!!

Den låga tempen KAN vara en tillfällighet som repar sig av sig självt till nästa cykel, men det kan också vara ett tecken på lågt progesteron vilket är relativt vanligt efter missfall ❤️
    tack för svar 💕 var lite det jag var orolig för?lågt progesteron. Men var över 1 år sen missfall och jag har haft hög temp fram tills för två cyklar sen, först nu den varit låg. Kanske borde kolla upp så att allt är ok, behöver bara få med mig mannen på samma tåg.
Svar på tråden BIM Augusti 2025