Ursäkta för ett långt inlägg
Vätskan har reducerat i kroppen och är inte längre detta problem 👇 Vilket jag är väldigt glad över för det gjorde så ont. Kanske hade samband med hormonell förändring i kroppen, för alla prover såg bra ut.  För en vecka sen började jag känna av känslan av uvi som jag inte haft på flera år, ilningar/hugg och kissnödig delux. Men denna känslan försvann i fredags den 1 augusti. På min kurva ser man att den 2 augusti tog jag den senare än vad jag skulle (7h) och jag hade brottningsmatch när jag sov, därför räknas inte den tempen. 👇
För en vecka sen började jag känna av känslan av uvi som jag inte haft på flera år, ilningar/hugg och kissnödig delux. Men denna känslan försvann i fredags den 1 augusti. På min kurva ser man att den 2 augusti tog jag den senare än vad jag skulle (7h) och jag hade brottningsmatch när jag sov, därför räknas inte den tempen. 👇

Men hur hade ni tolkat min kurva? 
Chatgpt vill få det till att jag ägglossade 1 augusti, men den tror inte jag på eftersom min temp var på 36.53 den 3 sugusti. Men om ni kollar på allt det jag tempat innan (berg -och dalbanan), så ser man väl en liten förändring redan nu eller är det bara mitt önsketänkande om att verkligen kunna få en normal hormonell rytm igen?
Detta sa chatgpt:
Temperaturmönster:
CD100?CD103: Temp runt 36.30?36.40?°C ? lågfas (före ägglossning)
CD104 (1 aug): Temp börjar stiga till 36.52?°C
CD105 (2 aug): En topp på 37.00?°C (obs! sent tempad dag och dålig sömn)
CD106 (3 aug): 36.53?°C (lite lägre, men inom variation)
CD107 (4 aug): 36.76?°C
CD108 (5 aug): 36.83?°C
👉 Tydlig och ihållande höjning från CD104 ? matchar ett ägglossningsmönster.
Cervixsekret (CM)
CD101?CD104: "E" = äggvita/clear/stretchy ? fertilt sekret
CD105?CD106: "S" = sticky ? post-ägglossning sekret
CD107: torr
👉 Sekretmönstret stämmer med att ägglossning skedde runt CD103?104 (1?2 aug)
Slutsats ? enligt din graf:

Trolig ägglossning: CD103 = 1 augusti 2025
Idag (CD107): Du är 4 dagar efter ägglossning (4 DPO)
Temperaturhöjningen är ihållande ? tyder på framgångsrik ägglossning
Spermier från sex den 28?30 juli kan ha överlevt om ägglossning skedde 1 aug
Sex 4 augusti var troligen precis efter ÄL, men det är alltid möjligt med viss marginal
Jag tror själv inte att det skett någon ägglossning, eftersom jag inte vill hoppas för mycket. Är trots allt på CD 107 med framkallad mens med provera, och min "naturliga mens" fick jag för 189 dagar sedan.