Miniblomma skrev 2025-08-08 10:51:47 följande:
Vad kul! 😁

Snarare MINDRE känningar än jag brukar ha innan mens denna månad, så jag vet inte vad jag ska tänka om den saken. Sedan pillerstopp i mars har jag haft superömma bröst 2 veckor innan mens, men nu har det bara kommit litegrann cirka 5 dagar innan beräknad mens. Annars känner jag mig ?som vanligt? ungefär. Ingen molvärk ännu heller, som jag brukar få en dag eller några timmar innan mens. jag har varit gravid en gång innan (planerat) och om jag anstränger mig för att minnas så TROR jag att det började med molvärk och sedan trötthet en eller ett par dagar efter bim, innan illamående någon vecka senare än så 🤔
Mina två senaste cykler var 28 dagar och jag är idag på dag 29, men jag hade ägglossning 3 respektive 4 dagar senare denna gång, så det är det jag utgår från med bim nu. Äl + 14 idag.
Har du några symtom ännu? Och hur många dagar efter äl är du? 
Jag har haft mensvärk över en vecka, illamående.. blev plötsligt åksjuk när vi åkte bil och det var länge sedan sist. Senast var när jag var gravid senast. Men den gången kände jag i hela kroppen att jag var gravid, det var ingen tvekan så jag tog inte ens något test.. jag bara visste.
Jag vet inte ens om jag vill ha fler än två barn.. 😅
Sen är jag ju 43 år också, det blir ju verkligen att börja om och frågan är om man vill det.. Tycker bara det är så mysigt att följa såna här grupper, alla är så fina och stöttande mot varandra och skriver så fina saker, peppar varandra osv. Men kände bara att Äh, nu skriver jag ändå.. 😁