Inlägg från: Anonym (HJSÖ) |Visa alla inlägg
  • Anonym (HJSÖ)

BIM Augusti 2025

Jag skulle haft BIM i fredags, natten till lördagen började det komma svagt av ljusrött/brunt. Det har fortsatt även nu, det har alltså inte övergått till något rikligt klarrött. Däremot har jag haft enormt spända bröst hela veckan (en otrolig ömhet överallt förutom vårtorna) och jag har mått illa och kräkts i dag. Har dessutom känt mig märkligt varm trots BIM, liksom på gränsen till febrig? Så mycket tecken som kan vara det ena och det andra men man vågar ju liksom inte hoppas mer haha.

• Anonym (HJSÖ)

Alltså nu har jag kräkts då och då sen söndags (BIM var förra fredagen, men det kom då bara lite rosa/brunt i några dagar). Jag har haft ont i brösten i flera dagar, både spänningar och smärta. Det börjar synas mer och mer blodådror på brösten också?! Men jag vågar liksom inte hoppas något haha för jag har haft så mycket hormonella konstigheter tidigare pga slutade med p-piller i år ): Men brukar bara kräkas vid ägglossning och ha ont i brösten inför mens så något är ju annorlunda, men vem vågar ens hoppas efter hundratals negativa tester tidigare haha 

Svar på tråden BIM Augusti 2025