Inlägg från: Anonym (Tingeling) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tingeling)

Bf Mars 2026 🌸

Hej 👋🏼 
    Följer gärna med här. Bf 3 mars och har precis gått in i v. 7 🥰 Har fått två tidiga mf (v.5) under våren så oron finns här med. Har dock kommit längre nu samt fått 3+ vilket jag inte fått innan ✨ 

Mina symtom har varit trötthet, lättare halsbränna som kommer och går, svullen mage och ömma bröst. Idag och igår har brösten inte ömmat och känts lika svullna vilket väckte orostankar jag egentligen inte haft denna graviditet. 

Vi har bokat in ett privat VUL 15 juli och hoppas se ett pickande litet hjärta ♥️ 

• Anonym (Tingeling)

Kan även tillägga att detta väntas bli mitt fjärde barn och sambon första ♥️ Jag fick barn ganska tidigt som i höst är 20, 18 & 16 år 🥰 

• Anonym (Tingeling)
    Siripiri skrev 2025-07-07 15:55:53 följande:
    Har inte heller haft speciellt ömmand bröst idag, samt livmodern har knappt känts av heller 😩♥️ Vecka 7 för mig imorgon
    Visst blir man nojig 🙃 Försöker att inte oroa mig och tänka logiskt men ibland är det svårt. Tycker de ömmar på lite mer nu på kvällen 😃

Hoppas vi alla får behålla våra graviditeter och njuta av mysiga Mars-bebisar ♥️ 
  • Anonym (Tingeling)

Välkommen nya 🥰 

Jobbig resa för dig 5ebarnet, känner med dig och hoppas att det går bra 🥰 

Hur går det för alla med era symptom? Här tycker jag att det kommer och går lite. Börjar känna oro inför tisdagens VUL, vill så gärna att det ska finnas en frisk liten med pickande ❤️ därinne. Bulan är här, lättare illamående när jag är hungrig (vilket jag inte är så ofta nu). Ser jättegravid ut efter maten 😅 Brösten är större men inte lika spända som i början, bröstvårtorna ömmar men inte ständigt styva som förut.

Tänker att vi kan göra en lista med BF, lägg gärna till er så kan vi ändra efter tiden när datumet ev ändras 😍 

3 mars - Tingeling

• Anonym (Tingeling)

Vi tillgör region Örebro län och har varit på första samtalet både nu och tidigare under våren som dock  slutade i mf. Det var ett hälsobesök där man går igenom olika områden (kost, hälsa, alkohol/droger/nikotin, fritid osv) samt att bm ställde massa frågor om ärftlighet och dylikt. Nu senast skrev bm en remiss för att lämna blodprov för att kolla sköldkörtel inför nästa besök som är inskrivningssamtalet. Vi bokade även in FREJA-samtal som vi ska på nästa fredag ✨ Vi har bokat in ett VUL privat på tisdag (nervositeten är enorm) 😬🥰 

Mitt tidigare ständiga småsug övergick under veckan till inget sug alls på mat, får äta det lilla jag är sugen på för att få i mig det jag bör för att inte må illa, oftast frukt 😅 Annars är jag mest trött, törstig och blir lätt ansträngd även av lättare promenader. Försöker att lyssna på kroppen och vila ofta ☺️ 

• Anonym (Tingeling)
    Siripiri- Vad härligt att du fått positiva besked 😍 Imorgon är det dags för oss och jag är så nervös, önskar så få bekräftat att det finns hjärtslag. Spännande att få mer ordentligt bf med 🥰✨ 
    Senaste dagarna har jag varit så känslig för dofter, stackars sambon 😅
  • Anonym (Tingeling)
    Siripiri skrev 2025-07-15 07:49:59 följande:

Så spännande med  allas VUL denna veckan 🥰♥️ 
    Hoppas det går lite bättre än för mig! ♥️♥️ 

Tyvärr negativt inställd efter att ha kollat med chatGPT, 100BPM är lite lågt egentligen, borde vart högre, typ 110-160 hade vart mer normalt. Med tanke på hur högt HCG jag hade den 4/7.. att ha så högt när man är vecka 4+6 som jag skulle vart då ifall jag är 6+3 idag är ovanligt.. får se vad BM säger imorgon. 

Förstår din oro och hoppas att det går bra 🥰❤️
  • Anonym (Tingeling)
    ElsaCross skrev 2025-07-15 08:13:10 följande:

Lycka till idag Tingeling, vi håller tummarna för dig Hjärta

Åh vad jag hoppas att det visar sig vara ofarligt för dig Siripiri. Men förstår att du vill börja förbereda dig så inte fallet blir för stort, sänder varma kramar och hoppas höra positiva nyheter sen Hjärta

Tack snälla ❤️ Har tid 17:00 så uppdaterar er ikväll 🥰
  • Anonym (Tingeling)

Ultraljudet gick bra idag ?levande graviditet? som bm sa flera gånger vilket känns underbart ❤️ Bakdaterades till 6+6 (trodde jag var på 7+1 eller 7+2) 🙃 Denna klinik lyssnade inte på hjärtljudet så tidigt men hon sa att hon såg att hjärtat tickade i jämn och fin takt ❤️✨ Skönt att veta och sett att det faktiskt finns en levande liten där inne 😍🥰❤️

• Anonym (Tingeling)
    Anonym (Önskan97) skrev 2025-07-15 20:40:50 följande:

För mig/oss gick det bra idag 🥹🥹 är i chock att jag faktiskt är gravid men så himla lättad och glad.
    Våga först inte kolla men hon sa snabbt ?levande graviditet?, såg tyvärr inte så bra men vi fick höra hjärtat vilket gjorde det mer verkligt❤️ 
    Vad härligt 🥰 Grattis till en otrolig milstolpe ❤️ 
Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸