• Anonym (AndraBarnet)

Bf Mars 2026 🌸

Hej,

Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

• Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸
  • Jassan123
    Anonym (AndraBarnet) skrev 2025-07-05 22:35:32 följande:
    Bf Mars 2026 🌸

Hej,

Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗

Hej ! Vill gärna följas åt . Är  i vecka 6 (5+3) , bf 4 Mars om allt går bra !🤗
  • Evylin

Hej ! 
    Jag följs gärna åt ! 
    Vi fick vårat efterlängtade plus för två veckor sedan och har bf 4 mars enligt appen.

• Anonym (nliseso)

BF mars 2026 här också 🙋🏽?♀️

Enligt app vecka 5+6 idag, går alltså in i vecka 7 (6+0) imorgon. Två missfall tidigare så hoppas det går hela vägen denna gången. 

följs gärna åt med er andra! 

• Skuggviol

Jag hänger också med i tråden. Fick äntligen ett plus igår efter 7 månaders försök. 

Beräknat till den 12e mars och det blir vårat tredje barn om allt går vägen Hjärta

• Monki19

Följs gärna åt! Jag är i vecka 6 (5+0) idag. Det har varit en lite strulig väg mot att få vårt första barn. Vi har försökt i ett år och har hunnit med två missfall varav en MA och en kemisk.. Nu hoppas vi på att den lilla ärtan vill stanna med oss!💚.
    Har bokat vårt första VUL den 24/7, då är jag vecka 7+4 och hoppas på att få se ett hjärta ticka🤞

• Anonym (nliseso)

Hur mår ni & har ni starka gravidsymtom än? 💕

• Rosen3

Hej!
    Är det ok om jag hoppar in i denna tråden trots att jag har BF 25 feb? 😊 Kan likaväl vara i början på mars då det är lite oklart när jag hade äl. Är med i februaritråden oxå men upplever att dem flesta gått mycket längre än jag så vill gärna ha tips/pepp från andra som är tidiga. 

Är i vecka 6+3 idag och har ömma bröst och lite smått illamående på eftermiddagarna men hade dock önskat fler graviditetstecken. Har 6 tidiga missfall bakom oss tyvärr så inga stora förhoppningar, men hoppas såklart att det snart ska vara vår tur ❤️ Vi har bokat in ett tidigt UL om ca 1,5 så efter det vet om det är ytterligare ett MA. 

Har ni andra några symtom trots att det är tidigt?

• Jassan123
    Anonym (nliseso) skrev 2025-07-06 15:40:09 följande:

Inte jätte starka symtom .. Har lite smått spända bröst och ömma bröstvårtor . Har mått lite illa igår och idag . Hur mår ni? 🤗
  • Anonym (nliseso)
    Jassan123 skrev 2025-07-06 15:45:20 följande:
    Inte jätte starka symtom .. Har lite smått spända bröst och ömma bröstvårtor . Har mått lite illa igår och idag . Hur mår ni? 🤗

Nä samma, tycker dock de kommer smygandes nu (eller inbillar jag mig bara) haha 🤪. Men har absolut ömma bröstvårtor och känner mig allmänt kaosig i magen. Svagt illamående mellan varven men inte särskilt starkt eller så. 

• Monki19
    Anonym (nliseso) skrev 2025-07-06 15:40:09 följande:

Idag mår jag bra! Igår hade jag mer illamående och humörsvängningar 🙊 Upplever att det går lite upp och ner med illamåendet. Det jag har mest är väl ömma bröst och trötthet.
Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸