Bf Mars 2026 🌸
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Jag har precis plussat och om allt går bra så väntar jag den lille i början av Mars. Fler med bf i Mars som vill följas åt? 🤗
Hej,
Hej !
Jag följs gärna åt !
Vi fick vårat efterlängtade plus för två veckor sedan och har bf 4 mars enligt appen.
BF mars 2026 här också 🙋🏽?♀️
Enligt app vecka 5+6 idag, går alltså in i vecka 7 (6+0) imorgon. Två missfall tidigare så hoppas det går hela vägen denna gången.
följs gärna åt med er andra!
Jag hänger också med i tråden. Fick äntligen ett plus igår efter 7 månaders försök.
Beräknat till den 12e mars och det blir vårat tredje barn om allt går vägen
Följs gärna åt! Jag är i vecka 6 (5+0) idag. Det har varit en lite strulig väg mot att få vårt första barn. Vi har försökt i ett år och har hunnit med två missfall varav en MA och en kemisk.. Nu hoppas vi på att den lilla ärtan vill stanna med oss!💚.
Har bokat vårt första VUL den 24/7, då är jag vecka 7+4 och hoppas på att få se ett hjärta ticka🤞
Hur mår ni & har ni starka gravidsymtom än? 💕
Hej!
Är det ok om jag hoppar in i denna tråden trots att jag har BF 25 feb? 😊 Kan likaväl vara i början på mars då det är lite oklart när jag hade äl. Är med i februaritråden oxå men upplever att dem flesta gått mycket längre än jag så vill gärna ha tips/pepp från andra som är tidiga.
Är i vecka 6+3 idag och har ömma bröst och lite smått illamående på eftermiddagarna men hade dock önskat fler graviditetstecken. Har 6 tidiga missfall bakom oss tyvärr så inga stora förhoppningar, men hoppas såklart att det snart ska vara vår tur ❤️ Vi har bokat in ett tidigt UL om ca 1,5 så efter det vet om det är ytterligare ett MA.
Har ni andra några symtom trots att det är tidigt?
Nä samma, tycker dock de kommer smygandes nu (eller inbillar jag mig bara) haha 🤪. Men har absolut ömma bröstvårtor och känner mig allmänt kaosig i magen. Svagt illamående mellan varven men inte särskilt starkt eller så.