Bf Mars 2026 🌸

Plussade idag ser det ut som🙈 äl +12.

Tack!! vågar inte hoppas på nått än om det är spöksträck. Visade lika otydligt idag med morgonurin😬

vi bokade också en resa för 2 veckor sedan. När jag nu plussat känner jag mig inte så sugen på det längre😆 Mallorca i 32 graders värme när man mår illa. Men jag får se det som min och min sambos sista resa ihop utan barn 🥲
btw är er mage uppblåst? Min är som en boll. Är bara i v.4 + 1 , aldrig sett min mage så stor 😆
Hej alla! Hoppas det går bra för. Det är så att jag inte har de typiska symptomen och blir orolig. Mina bröst ömmar inte och jag mår inte illa men jag har mensliknande smärta. Bör jag vara orolig ? Ska gå in i vecka 6.
har lite brun färg i mina flytningar. Nån av er som haft så? man blir ju lite orolig. gravtest är fortfarande positivt.
Är också väldigt orolig. Är v.4+5 , Känner efter minsta symtom hela tiden och vågar nästan inte lita på det positiva testet. DettA är vårt tredje försök. Första gången hände inget och mensen kom som vanligt, andra gången hade jag bruna flytningar en hel vecka innan mensen och negativt test. Denna gång har jag positivt test och nu bruna flytninga. Rädd för kemisk graviditet som jag läst om här.
Jag hoppar in här också! Jag plussade i fredags men vågade inte riktigt tro på det förrän jag tog ett till test i lördags och kunde vara säker på att jag hade gjort rätt. Är i v.4+6 nu!
Dagen efter skulle jag på semester med min familj i flera dagar och då brukar det alltid drickas mycket alkohol, så hade en del panik eftersom jag absolut inte vill berätta redan nu innan jag själv hunnit smälta det lite och den värsta oron för missfall lagt sig.
Har fejkdruckit ett par enheter två kvällar i rad nu genom att bara alltid ha något i glaset och låtsas smutta på det, och smugglat med någon burk alkoholfri öl som jag hällt upp diskret. Min man tycker det ser ut som att jag bara inte vill dricka så mycket och tror att jag kommit undan med det, men min ena syster råkade se ett tillfälle där jag funderade på om jag kunde hälla ut lite vin och är nog lite misstänksam. Ska ta mig igenom en kväll till, sedan kan jag slappna av.
Samma för mig, ska på konsert i helgen med en vän och min syster. berättade dock för dom idag, orkar inte dölja. Kan vara skönt att ha deras stöd också om det inte blir något. Är också på 4+6 ☺️
Symtomen går fortfarande upp och ner på dagarna, men är det någon som upplever att man får lite mer illamående när man vilar och ligger ner? Om vi hittar på saker tycker jag det inte känns alls 😊

Hej hörni!
På tisdag har jag VUL bokat, borde då ungefär vara i vecka 8+2. Jag undrar om någon här gjorde ultraljud runt samma vecka och vad ni fick se?
Förra grav gjorde jag först i vecka 6+, då fanns där bara en liten fläck och en säck. Andra jag fick göra var i vecka 10+ och då fick jag se en liten bebis med hjärta och rörelse.
Jag hoppas ju såklart få se hjärtljud, men försöker förbereda psyket på att inte förvänta mig för mycket. Känns väldigt läskigt den här gången. Försök förklara ungefär hur det såg ut för er, så kanske jag kan förbereda mig bättre haha. Kramar ❤️