Bf Mars 2026 🌸
Hej
Idag ömmar inte mina bröst. Måste säga att jag blir väldigt trött och ledsen på folk som konstaterar att man måste ha symptom hela tiden. Nu är jag väldigt orolig för att något är fel. Visste inte att bara för man är gravid att man måste ha symptom varje dag. Jag hade inte tänkt på detta vis om det inte vore för folk men nu blir jag själv väldigt orolig. Jag är inte heller den som mår så illa som många här inne. Är något fel?
Det finns inget någon kan säga om en graviditet som inte är en individuell upplevelse, kom ihåg det. Allt du läser, är någons individuella upplevelse av just den personens graviditet, den har inget med din att göra. Vet inte vilka dessa personen skulle vara men du gör klokt i att sluta läsa/följa deras råd.
vet att vi har sagt det här förut, alla graviditeter är olika. Alla symptom är lika normala som det är att inte ha några alls. Ena dagen kan man ha, andra inte.
Får jag föreslå att du kanske kontaktar din barnmorska med din oro och får samtalshjälp? Det Skulle kanske hjälpa att prata med någon ❤️