Inlägg från: Vallmo93 |Visa alla inlägg
  • Vallmo93

Bf Mars 2026 🌸

Siripiri skrev 2025-07-24 10:06:40 följande:
    Skönt! 🥰

Hade återbesök för cellförändringar idag, vilket såg bra ut ut, behövde inte knipsa något 🙏🏼 Sen gjorde vi ett VUL och det visade 8+1 med tickande hjärta 😭😭 Gick inte att stoppa tårarna♥️ Nu känns allt mycket mer verkligt! läkaren sade att risken för missfall nu har sjunkit mycket, så får lite på de 🙏🏼 
    Åh sån lycka!! Så glad för er skull 🌼💛 Den här gången är det er tur 🥰

Följer denna tråd lite, ni är så många här som man följt åt i bim-grupperna att det är så fint att få fortsätta följa en stund. Så glad för alla er 💛
  • Vallmo93
    Rosen3 skrev 2025-08-05 16:36:11 följande:

Var på ultraljud idag igen och gjorde NIPT! Allt såg bra ut och lillen sprattlade för fullt. Nu inväntar vi bara svaret, så nervöst! ❤️

Åh så fint!! 😍❤️ Så glad att läsa att den lille sprattlade för fullt!

Senaste dagarna har jag försökt läsa på mer om förhöjda TPO-ak och hittade många äldre trådar där du skrivit Rosen3. Jag har själv TPO-ak på över 1300 och TSH på 4,2. Började med levaxin i början av juni men nu när jag läser på om detta så inser jag att jag måste nog lägga om kosten eller försöka jobba mer med mina höga värden..

Är så nyfiken på att höra, om du vill berätta, om du lyckades få ner dina TPO-ak värden eller om du har höga vid denna graviditet? Har du fått något extra stöd nu under första trimestern?

Och hoppas ok att jag kommer in och frågar, även om jag inte plussat så följer jag denna bf-tråd för ni är så många härliga som är här 💛

• Vallmo93
    Siripiri skrev 2025-08-11 18:57:44 följande:
    Yay va underbart! 🥰♥️ 

Ja det gick bra för mig med 🥹 En som höll på och sprattlade där inne med! Nu ska jag försöka vara positiv fast jag mått dåligt sen jag gick på semester 🥲♥️ 

Men åh wow, så härligt!! 😍💛
Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸