Inlägg från: mew96 |Visa alla inlägg
  • mew96

Bf Mars 2026 🌸

Hej, jag har BF 20 mars och ska göra KUB om en vecka. Har avklarat 12 fulla veckor idag, vilket känns som en milstolpe! men är ändå så nervös inför kuben, vet inte varför jag nojar mig - har sett ett tickande hjärta på tidigt ultraljud i vecka 9 men finns ändå en rädsla! 

• mew96

BF-lista

23 februari - Rosen3, 33 år, första barnet
    25 februari - Önskan97, 28 år, första barnet
    3 Mars - Siripiri, 32, första barnet
    4 mars - Jassan123 , 30år , första barnet.
    4 mars - Monki19, första barnet
    9 mars - AndraBarnet, 33år
    12 mars - Motherofninjas, barn nr 3 och 4
    15 mars - skuggviol, 35 år, tredje barnet
    17 mars- Alexzandra87 andra barnet
    20 mars - mew96, 28 år, första barnet 
    25 mars - Hejåhoj, 37år, första barnet

Ska på KUB imorgon, är så nervös - men hoppas allt ser bra ut och att jag får se lilla bebben 🥹

• mew96

hade ultraljud idag och fick svar på kub, allt var bra så jag kan nu pusta ut och bara njuta av graviditeten. Hoppas det går bra för alla er andra med 🥰
  • mew96

Har RUL 29 oktober, så ja denna väntan och längtan är olidlig. Man får försöka ha saker att se fram emot så tiden går fort! 

känner igen mig i det här med myset.. under första trimestern var jag typ rädd för att ha sex, även om jag visste att det inte var någon fara så kände jag bara att skulle jag typ börja blöda efter pga sköra slemhinnor eller dylikt skulle jag må så dåligt, också pga tidigare missfall som var en konstant oro i början. Sen när vi väl hade passerat vecka 12 och gjort KUB och allt tänkte jag att nu ska vi ge det ett försök, så kändes det nästan lite jobbigt för att det hade gått så lång tid och jag kände mig också som en så dålig fru som låtit det gå så lång tid (även om han hela tiden var så förstående och fin) 

• mew96

Jobbigt för er som väntar på svar. Håller tummarna för er! En helt annan sak, ni som fått lite mage tidigt - är det vanligt att det kommer och går lite? Är i v.14+5 och tycker att magen blivit betydligt mindre senaste dagarna än typ förra veckan då jag hade svårt att dölja den 

Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸