Med annat par
När jag skilde mig från ett jobbigt äktenskap frågade min bästa vän sedan 20 år om jag ville ha trekant med hon och hennes man.
Efter att jag hade landat i frågan så insåg jag det hemska i att ställa en sån fråga till vad som ska vara en vän, särskilt om det inte har funnits några tecken på intresse sedan tidigare.
Vi är inte vänner idag och detta är en stor del av det.
Min poäng är, är möjligheten med någon timmas nöje med just dessa människor så viktig att du vill riskera att din fru tappar vad hon verkar anse vara goda vänner?
Jag är samtidigt helt för att du gör en dialog med henne, men öppna kanske inte med "vi andra har diskuterat och vi tycker det är en bra idé..."
Förstår inte riktigt detta. Vill du förklara lite mer? Varför blev du sur för att din vän ville ha trekant med dig? Du var dessutom singel? Det skulle jag ta som en komplimang. Dom tycker du är het och vill ligga med dig. Kanske trånat efter dig men varit respektfull och inte frågat när du var gift men tog nu chansen i hopp om att du som singel ville leva lite?
Tror absolut dom inte väntat sig att du skulle bli sur iaf utan det sämsta som kunde hända var att bli nekade..