Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

Med annat par

Anonym (M) skrev 2025-07-06 03:01:24 följande:
    Med annat par

En kompis och jag snackade om att vi skulle träffas tillsammans med våra fruar och ha sex allihop.
    Jag tycker att det låter som en jättekul grej och är väldigt sugen på det.

Det är ett par som vi umgås mycket med.
    De har gjort sånt förut så han sa att hans fru lätt skulle vara med på det. Jag är tveksam till om min fru skulle vilja det men hon tycker mycket om dem.

Hur tar man ens upp en sån grej? Hon kanske blir sårad bara av att jag föreslår det. Om hon inte vill är det väl risk att det blir rätt konstig stämning när vi umgås med dem.

Du får nog känna av läget innan du slänger ur dig det. Det kan nog bli väldigt fel om hon inte alls har sådana tankar.
    Jag blev tillfrågad av min kompis efter en par-weekend med våra relativt nya pojkvänner. Nu hade hon ju tur att jag gillar sånt. Våra killar hade suttit i bastun och då såg hennes kille att min kille är ovanligt utrustad. 
    Lång historia kort! Han ville se henne med en sådan utrustning i sig och gärna tillsammans med mig. Så min kompis frågade och framförde hennes killes (och hennes) önskan. Det hade ju kunnat gå riktigt illa om jag inte hade gillat sånt! 
    Min kille trodde jag drev med honom när jag sa det men efter ett tag svarade han ivrigt ja när han förstod att det var allvar. 
    Det var inte första gången han haft sex med andras flickvänner/fruar men kanske inte så "nära".
Svar på tråden Med annat par