• Anonym (MissL)

Hjälp akut!!

Hej
    jag har levt ihop med en man som misshandlat mig och våra barn, 
    jag gjorde då dokumentation/bilder/text på ett väldigt fåtal skador och skrev datum och händelse. (hemliga hotmail). 
    detta har tagit jätte lång tid för mig att gå vidare med detta. Nu är vi mitt inne i polisanmälan, förhören är gjorda på samtliga berörda och han satt häktad under 3 veckor men är nu fri. 
    Anmälan blev nu nedlagd pga brist på bevis. Då kom jag på att jag har 2 hemliga hotmail.
    1 kom jag in på, skickade bilder och text till utredaren, som skulle dra i detta. den andra minns jag inte namnet alls på..
    någon vänlig själ som kan hjälpa mig, jag vet inte om och hur jag kan hitta den sista mejlen med bilderna i, och hur kan jag ?öppna alla mina konton? (den sista hemliga) jag har ju skrivit in mitt nummer när jag skapade den, men hotmail visar bara min ?offentliga? hotmail som jag alltid använder. Jag var tvungen att klura ut namnet på det en kontot, och lyckades hitta och kunde då be om lösenordet. Men den sista kommer jag inte alls på..
    det är brottom att få tag i mina bevis då utredningen läggs ner om jag inte kan bevisa våld. (Har 2 bilder, men behöver dem andra) 
    snälla någon som kan detta?! hade varit evigt tacksam!! Med vänlig hälsning, L

• Svar på tråden Hjälp akut!!
  • Cereal Killer

funkar det inte att ange mobilnumret vid återställning? Kan du ha reggat det med något annat nummer eller alternativ mailadress?

account.live.com/username/recover

Har du kontaktat Microsoft? Gör det annars, gärna med kopia på anmälan om det går och det mobilnummer du angav. 

Svar på tråden Hjälp akut!!