Vad ska jag göra
Jag är 26 år, jag har egentligen misslyckats med allt i livet - pluggar på högskola men en utbildning jag egentligen inte trivs med. Jag vet att man kan byta men har redan gjort det två gånger och nånstans har jag insett att det inte kommer leda till något bättre.
Jag har i perioder haft depression, något jag förmodligen skulle klassas ha fortfarande men idag vantrivs jag snarare med det varav det är hanterbart. Jag tänkte inte höra av mig till psykolog igen då jag tidigare blivit ombedd att ta verkningslösa mediciner samt göra en adhd utredning för 35 000 som jag inte heller fick någon avkastning för.
Jag har aldrig haft en relation och har inte heller legat med nån sen jag blev av med oskulden för 7 år sedan. Jag har försökt med tinder och hinge men jag har bara fått typ 2 matchningar per år utan att det har lett nånstans. Jag har pratat med tjejer på fester men när jag försökt få kontaktuppgifter så ser jag direkt hur ögonen förvandlas till två stoppskyltar.
Nu kanske ni tror jag är en kille som gömmer sig under täcket hela dagarna men jag anstränger mig så gott jag kan: jag tränar, jobbar extra, reser lite och har kompisar. Tyvärr så har ju alla kompisar fina jobb nu och flickvänner som jag gissar på ska förlova sig med inom kort.
Jag vet inte vart jag ska ta vägen, jag anstränger mig så gott jag kan men livsgnistan svalnar för varje dag, månad och år som går - jag orkar inte mer, jag ber till gud varje kväll att jag ska vara 18 igen och får göra om mitt vuxna liv, det är f*n inte kul längre.