Varför kan jag inte lämna min otrogna sambo?
Anonym (Kram!) skrev 2025-07-08 20:51:23 följande:
Jag förstår att du mår jättedåligt. Och det är ledsamt att det blev så många dömande kommentarer om din reaktion när du blev helt förtvivlad. Men tyvärr så är det så på detta forum, det ska kritiseras och dömas ut. Men man ska inte kasta sten i glashus, vi har alla gjort saker i affekt som vi sedan ångrar.
Om du vill använda hammaren så kan du slå sönder den gamla telefonen som han har använt för att dölja sin otrohet. Den kan du slå i tusen bitar.
Hon förtjänar all skit hon får här och jag tycker du är en skit du med som försöker förmildra och rättfärdiga hennes beteende med att felet ligger hos forumets medlemmar som är kritiska och dömande; som att hennes misshandel bara var en liten skitsak hon gjorde för att hon var ledsen och "agerade i affekt". Pfft. Hon har problem och borde för det första lämna skiten till kille och sedan söka vård och hjälp för att få bukt på sina problem. Det är INTE normalt att misshandla någon, affekt eller ej.
Jag tror att det är få människor som svarat som i affekt misshandlat och hotat en annan människa, så du kan ta ditt försök till att normalisera situationen någon annanstans. Usch.