• Anonym (SCB)

Vem av er (i förhållande) är kåtast?

Vem av ert förhållande anser du är den kåtare av er båda och vilken ålder är du i nu?

(som ni ser är frågeställningen inte för alla)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vem av er (i förhållande) är kåtast?
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Anna)

25-39. Helt klart jag (kvinna).
    Onanerar 1-2 gånger per dag. Har dock behov av faktiskt sex också.
    För maken verkar det där behovet av sex med mig inte finnas. Han anstränger sig inte det minsta. Ställer jag krav så onanerar han istället. Tror absolut att han föredrar onani till porr framför sex med mig. Nu har han köpt en sådan fleshlight också. Gråter
    Jag tar hand om mig, är smal, ser bra ut, så tror inte det är ?mitt fel?. 
    Jag är så less på att han aldrig anstränger sig, aldrig visar att han vill ha mig.

• Anonym (JJ)
    Anonym (Anna) skrev 2025-07-09 14:19:35 följande:

För maken verkar det där behovet av sex med mig inte finnas. Han anstränger sig inte det minsta. Ställer jag krav så onanerar han istället. Tror absolut att han föredrar onani till porr framför sex med mig. Nu har han köpt en sådan fleshlight också. Gråter
    Jag är så less på att han aldrig anstränger sig, aldrig visar att han vill ha mig.

Känner väldigt väl igen mig i din beskrivning, enda skillnaden är att jag är man.
    Det är väldigt tråkigt, och lite sorgligt att ha det så.
    Kan tänka mig att det känns ännu tråkigare för dig som är tjej...
  • Anonym (Båda)

K 48, M 45. Skulle säga att vi är lika kåta när vi ses. Bor med ca en timmes avstånd från varandra, ses när vi är barnfria. Setts drygt 1,5 år nu. 

• Anonym (Patricia)

Lika stor lust båda två här. Vi ligger så mycket vi orkar och hinner och båda tar lika mycket initiativ.  
    Kvinna 48 och man 64 

• Anonym (Donna)

Trodde det var lika men min kille har börjat hitta på konstiga ursäkter för att inte ha sex

• Anonym (Man)

På grund av sjukdom och tillhörande medicinering har min tjej 0 sexlust. Jag är själv på gränsen till deprimerad så min lust är låg, men inte helt borta (plus att jag tränger undan den en hel del). Så jag antar att jag har mest lust.

• Anonym (Lenny)

Saknar ett åldersspann, alla över 60! Eller förutsätter TS att folk över 60 inte ligger?

Vi är båda pensionärer. Jag har mer lust än henne, men inte jättestor skillnad. Jag tjatar inte, tar hand om mig själv mellan gångerna. Vi har sex väldigt stadigt en gång i veckan, nu på semestern ibland en extra gång, men tror det är skönast att vänta och ha sex i helgen.

Hon har sköra slemhinnor och levt med en man som krävde sex, men vill ändå ligga. Jag är så kåt, glad och tacksam över att jag fortfarande vid 70 års ålder får ha sex.

• TestaralltX

Vi är nog lika kåta och i våran relation finns inget förbjudet och det är jag glad för, säkert hon också. Jag 61 och hon 62. Vi bor 25 mil ifrån varandra, så det blir mycket sex, vin och god mat, när vi ses. Köpte en Satisfyer till henne, som hon använder själv och även när vi har analsex, hon kommer stenhårt och det tar inte lång tid. Rekommenderad produkt.

Har läst i trådarna och det finns inga facit på stimulans hos kvinnor, en del får orgasmer på enkla sätt en del får bara orgasmer av t.ex. klitorisstimulering, så man får utforska och hitta det som passar, för sex är fantastiskt.

• TestaralltX
    Anonym (Anna) skrev 2025-07-09 14:19:35 följande:

Så tråkig relation, men det måste finnas en anledning. Att du onanerar 1-2 ggr/dag bevisar kanske att du har behov och njuter, men det kanske är fantasilöst när ni är två. Hade en kort relation med ett stolpskott hon 49 och jag 48, hon hade aldrig testat något. Hon gillade inte att bli slickad, hon kunde inte suga kuk, aldrig smakat sperma, hade aldrig testat analsex, aldrig haft sex utom hus, fick inte ta på henne i badet, då det var infektionsrisk och den enda ställningen var missionären.....så tråkig människa. I denna korta relation, fick jag onanera massor, för att få mitt behov uppfyllt. Sex är lek och där finns inga hämningar.
    Knulla mera.
  • Anonym (gg)

Har ingen relation, men i min förra gick det i cykler. Ibland hade han mer lust, ibland jag. Så som jag är idag (40+) har dock lusten ökat markant för mig. Jag hoppas jag hittar en man i framtiden som klarar av det.

• Anonym (SCB)
    Anonym (Lenny) skrev 2025-07-11 07:59:53 följande:

Saknar ett åldersspann, alla över 60! Eller förutsätter TS att folk över 60 inte ligger?

Vi är båda pensionärer. Jag har mer lust än henne, men inte jättestor skillnad. Jag tjatar inte, tar hand om mig själv mellan gångerna. Vi har sex väldigt stadigt en gång i veckan, nu på semestern ibland en extra gång, men tror det är skönast att vänta och ha sex i helgen.

Hon har sköra slemhinnor och levt med en man som krävde sex, men vill ändå ligga. Jag är så kåt, glad och tacksam över att jag fortfarande vid 70 års ålder får ha sex.

Som jag skrev i inlägget så är det inte riktat till alla. trevlig att höra att kåtheten håller i sig eller att ni ser till att den håller i sig. 👍
Svar på tråden Vem av er (i förhållande) är kåtast?