• Anonym (SCB)

Dela fantasier mellan varandra..

Om din partner delar med sig av sina fantasier till dig, försöker du då infria dem utifrån vad som är möjligt. 

Låt säga att din kille berättar att han går igång på att du ska sätta dig på hans ansikte efter han kommit i dig för att få slicka..

..eller att din tjej vill bli spottad på och att du ska kalla henne kåtslyna eller liknande och att hon ska tillfredsställa dig med munnen. (eller att hon vill ta dig med en strapon)

Skulle du ställa upp för din partner?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Dela fantasier mellan varandra..
  • Anonym (Kinkexperten)

Jag gör det mesta, men det är i grunden för att jag är fascinerad av vad människor kan gå igång på. Jag tänder på att de tänder, kanske man kan säga.

Spelar ingen roll om du vill dyrka fötter, ha högklackat, smiska mig med ridspö, få smisk själv eller äta kakor med din egen sperma i- jag vill se din reaktion när du får det du drömmer om.

• Anonym (C)

Jag kommer med det som borde vara det självklara svaret, det beror på. Är det inget jag äcklas eller störs av kan jag absolut hjälpa hen få sina fantasier uppfyllda, i annat fall inte.

• Anonym (Del i självskadebeteende)

Reagerade på det där med att kalla henne fula saker och spotta på henne. 

Nu har jag bara erfarenhet av en sådan tjej men jag tror det finns en stark korrelation mellan den typen av önskemål och självskadebeteende+ suicidalitet. "Det är bara en kink". Nej, det är tecken på värre grejer vilket antagligen märks ju bättre du lär känna henne. Ställ INTE upp på det hur tänd du än är.

• Anonym (SCB)
    Anonym (Del i självskadebeteende) skrev 2025-07-11 19:15:26 följande:

Nu har jag bara erfarenhet av en sådan tjej men jag tror det finns en stark korrelation mellan den typen av önskemål och självskadebeteende+ suicidalitet. "Det är bara en kink". Nej, det är tecken på värre grejer vilket antagligen märks ju bättre du lär känna henne. Ställ INTE upp på det hur tänd du än är.

Du tror det korrelerar eller vet du att det gör det? 
  • Anonym (Del i självskadebeteende)
    Anonym (SCB) skrev 2025-07-11 23:40:29 följande:
    Du tror det korrelerar eller vet du att det gör det? 
    Tror tillräckligt för att jag inte skulle ställa upp på det igen. Men jag vet inte säkert.

En ex hade mycket sådana önskemål. Ville bli strypt, örfilad, spottad på, kvävd, analt trots..nej inte trots utan på grund av av att det gjorde ont. 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (Del i självskadebeteende) skrev 2025-07-11 19:15:26 följande:

Nej, det där är dina fördomar som talar, det finns ingen sanning i det. Det finns många som gillar det TS beskriver. Du behöver inte förstå det men försök att visa respekt. 

Svar på TS:

Nej, inte nödvändigtvis, det beror på vad det är och hur han känner. Han kanske ville berätta utan att känna någon press på sig att göra det i verkligheten.

Hälften av mina trevligaste fantasier skulle jag bli vansinnig på min man för om han försökte göra mot mig, och några skulle jag anmäla honom för.

• Anonym (A)
    Anonym (C) skrev 2025-07-11 19:05:08 följande:

Jag kommer med det som borde vara det självklara svaret, det beror på. Är det inget jag äcklas eller störs av kan jag absolut hjälpa hen få sina fantasier uppfyllda, i annat fall inte.

Håller med, det beror helt på vad fantasin är och går ut på.
  • Anonym (Lisa)

Jag och min sambo delar helt ohämmat våra fantasier för varandra och vi försöker i möjligaste mån uppfylla dessa. Det har gett oss många härliga äventyr och upplevelser.

Svar på tråden Dela fantasier mellan varandra..