Inlägg från: Anonym (Ki) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ki)

Semester

Har en 4 åring en 14 åring och en 19 åring. Barnens pappa är alkoholist men jobbar mm så fungerande men det tär. Vi har haft tuffa år och pappan säger ja till allt. Jag har varit sjukskriven men ändå ska barnens flickvänner bo här kompisar sova över mm. Jag har svårt att sova o iom att vi har en 4 åring ska jag orka. Vår stora son har haft det tufft o har inget sommar jobb
     han har inte orkat o nör han hade flickvän fick jag bara nog de bodde hos oss ingen tog hänsyn o i vår lilla husvagn så skulle hon med hela veckan. Mannen sa jag o jag känner mig så elak men jag orkar inte 

• Svar på tråden Semester
  • Anonym (Ki)

Jag blev sur o tvär och flickvännen o jag som haft en god relation jag tror hon tyckte jag var dum i slutet. Men jag orkade inte laga deas mat vakna varje natt de kom hem o inte tog hänsyn. Nu har vi pratat o mannen har lovat att vi behöver vara överens . ni Ska vi iväg på semester i vår husvagn o för några veckor sedan bad jag mannen sägs nej till att gå 19 åring ska ha med kompisar i förtältet vi får inte plats de festar till 03 o ligger o sover när vi äter frukost i förtältet. Nu ringer sonen kompisen vill med o mannen direkt det får han gärna nu är det upp till mamma. Pappan sitter gärna o festar med kompisarna o bjuder på alkohol han är omtyckt o jag blir ragatan . Hur ska jag tänka bjuda ner dem några dagar men då vet jag hur det är då säger pappan stanna du lite till o jag står i jämte o kan ju inte vara så elak men jag orkar inte jag vill ha smester 

Svar på tråden Semester