Inlägg från: Anonym (Blirgalen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blirgalen)

Upphetsad av minnena

Ja g var otrogen och mådde så dåligt över att jag bedrog min livspartner. Jag berättade?.Jag verkligen krossade honom och jag har verkligen varit ärlig och jag har jobbat på mig själv. Vi går i terapi och vi har det bra. Jag saknar inte något i mitt liv med honom, jag valde honom. 
    Jag har tur som har honom kvar i mitt liv.
    Mannen jag hade en affär med visade sig ha andra kvinnor även om han säger att han inte hade det. Han smittade mig med klamydia och det var från honom det kom. Min man fick testa sig och han hade inte smittats.
    Han har försökt kontakta mig ett par ggr igenom året men jag har avfärdat honom.
    Men helt plötsligt kan jag inte sluta tänka på sexet som var fantastisk och känner mig upphetsad hela tiden när jag tänker på honom och hur det var.
    Jag kommer inte att träffa honom igen?.Samtidigt som jag snokar, kollar på bilder  av denna vackra man. Men jag minns vilket helvete jag utsatte min man för. Jag blir också äcklad av honom och mig samtidigt. Men jag undrar va fan är det som händer. Det har gått ett år nu. Jag vill verkligen inte känna så här.

Sexet var fantastisk och jag blev upphetsad av hela honom, hur han lät och hade sex med mig. Herregud.

jag har inte bearbetat det som jag gjorde utan har fokuserat 100% på min man. 
    Jag vet att jag har gjort fel och står för allt jag har gjort. 
    Är det någon som känner igen sig och hur hanterar man detta?
  • Svar på tråden Upphetsad av minnena
  • Anonym (Blirgalen)
    Eurydike skrev 2025-07-12 21:25:31 följande:

Sluta mata dina minnen med att snoka och kolla bilder på honom. Skaffa dig lite självkontroll. Nej, du har inte fokuserat 100% på din man, utan har fortsatt att glutta på och fantisera om den andra.

Nej det stämmer inte. Jag har varit målmedveten men det har ploppat upp denna veckan 
  • Anonym (Blirgalen)
    Anonym (orion) skrev 2025-07-13 07:41:58 följande:

Din version av historien verkar lite tillrättalagd. Varför skulle du tex. bry dig om att mannen du hade affär med också hade andra kvinnor bakom din rygg? Om det bara var det fantastiska sexet du var ute efter skulle du väl inte bry dig, när du ju inte själv var särskilt monogam.

Om det gått ett år sedan affären blev uppenbarad, skall du kanske räkna med att det är ett år kvar innan relationen till din man definitivt tar slut. Det brukar vara två år, som är den tid som folk orkar att ¨kämpa' med terapi och annat, innan någon av dem ger upp och inser det är kört.

Jag hör dig?Samtidigt så känner du inte oss eller vet något om vår relation.
    tillrättalagd? för att han smittade mig och kanske hade affären inte uppdagas om han inte hade flera. 

Men konstigt Nog är vår relation bättre idag än förut. Jag tror inte på det där med två år men tiden får utvisa. Som sagt du känner inte oss.

Men jag ska skärpa mig. Fantasi är fantasi.

• Anonym (Blirgalen)
    Kirenaj68 skrev 2025-07-13 21:44:01 följande:
    Du vänstrade, krossade din man och fick klamydia. Ändå blir du upphetsad av minnena.
    Oavsett om du står för det du gjorde och inser att det var fel tror jag ärligt talat att du kommer att trilla dit igen. Hade jag varit i dina skor hade jag definitivt inte känt någon upphetsning med tanke på konsekvenserna.
    Därför skrev jag att jag kände mig äcklad av honom och mig själv. Jag skrev att jag undra vad som händer. Nej jag kommer inte att trilla dit igen.

Jag har tänkt på sexet och det var upphetsande och att jag var så attraherad?.Men inte den andra delen. Det är extremt avtändande och jag tänkte inte på det, men jag gör det nu.
  • Anonym (Blirgalen)
    Anonym (Blirgalen) skrev 2025-07-13 22:21:21 följande:
    Därför skrev jag att jag kände mig äcklad av honom och mig själv. Jag skrev att jag undra vad som händer. Nej jag kommer inte att trilla dit igen.

Jag har tänkt på sexet och det var upphetsande och att jag var så attraherad?.Men inte den andra delen. Det är extremt avtändande och jag tänkte inte på det, men jag gör det nu.

Kirenaj68 skrev 2025-07-13 21:44:01 följande:
    Du vänstrade, krossade din man och fick klamydia. Ändå blir du upphetsad av minnena.
    Oavsett om du står för det du gjorde och inser att det var fel tror jag ärligt talat att du kommer att trilla dit igen. Hade jag varit i dina skor hade jag definitivt inte känt någon upphetsning med tanke på konsekvenserna.

Din kommentar kom som en kalldusch och du har helt rätt. 

jag kommer på mig själv av att känna mig uttråkad av mitt liv och jag sökte spänning. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av denna känsla.

• Anonym (Blirgalen)
    Anonym (Utåin) skrev 2025-07-13 22:33:24 följande:

Lyssna inte på de som dömmer dig i tråden, de har inte förstått vad du frågar efter. De hänger upp sig på detaljer och är inte intresserade av att bidra. Förmodligen för att deras män har bedragit dem och de behöver någon att kasta sina stenar mot. Nå, det framgår inte varför du hade sex med en annan man. Jag tolkar det som att du blev väldigt sexuellt attraherad i stunden och kunde inte hålla känslorna i schakt. Du fick betala ett dyrt pris och tog smällen med din partner som förlät dig. Allt gott. Så kommer den här pirriga attraktionen över dig som ett spöke. Personligen tycker jag inte du ska vara rädd för vad du känner. Tänk dig att du står på en hög bro och du blir plötsligt rädd för att du ska hoppa ner från bron. Du vet att du inte kommer hoppa, men där å då är du rädd för denna impuls. Den känns befogad där du står på bron Inga liknelser i övrigt. Men känslorna kan spela dig ett spratt och oftast kommer det av ångest, och gör sig till känna vid en svag punkt. Så nu, jag har själv varit otrogen och skäms för att det hände. Jag har inte berättat och jag fantiserar ofta om de gånger jag varit just otrogen. Just för att det var så upphetsande. Så i ditt fall är det nog något annat som tynger dig och detta är din känsligaste punkt. Försök ta reda på var skon klämmer. och om du vill så kan du använda din upphetsning i ditt snedsteg som en erotisk trigger, just eftersom du vet att du inte kommer göra om det, så blir det bara en erotisk fantasi. Hittar du orsaken till din ångest så kommer ditt spöke inte hemsöka dig mer, men om ångesten kommer tillbaka så kommer det sk spöket me. Lycka till, syster!

Oj vilket sjukt grymt bra svar av dig. Tack så mycket.
    Jag  vet var skon klämmer men vågar inte göra något åt det.
  • Anonym (Blirgalen)

Jag har faktiskt kommit över fantasin och hur upphetsad jag blev en  kort period. Jag vet faktiskt inte varför jag kände så och på något vis så bearbetade jag det här på familjeliv. Det är klart för mig vad jag vill och jag utsatte min msn för helvete och det är inte något jag vill återuppleva.

En kort period romantiserade jag sexupplevelsen men det är fruktansvärt avtändande när jag tänker på hur jag blev smittad.

• Anonym (Blirgalen)
    Anonym (Lena) skrev 2025-07-20 10:56:42 följande:
    Känner igen mig till viss del. Jag har också varit och är otrogen mot min helt fantastiska sambo. Han vet inget. Min sambo har ALLT förutom att ta mig med total storm i sängen. Vi har helt ok sex. Jag är otrogen med mitt ex som tar mig med TOTAL storm i sängen men är kass på allt annat. Jag vet att jag är en bedrövlig människa men jag kan inte låta bli. Går inte att sluta tänka på sexet med honom och då trillar jag dit. Dessutom blir det bättre för varje gång. Jag har ingen aning om hur jag ska hantera detta...... Är typ beroende av sexet med exet. 

Även om sexet var fantastiskt ?Har du tänkt på konsekvenserna om din man fått reda på vad du gjort?

Jag kan säga att det var nog den värsta och mörkaste punkten i mitt liv. Hur jag totalt krossade honom och oss. Jag önskar inte ens min värsta fiende denna smärta. 

Jag tror att du helt enkelt måste komma fram till hur du vill ha det. Var inte så dum som mig, skydda dig.

• Anonym (Blirgalen)
    Anonym (Blirgalen) skrev 2025-07-22 00:05:01 följande:

Även om sexet var fantastiskt ?Har du tänkt på konsekvenserna om din man fått reda på vad du gjort?

Jag kan säga att det var nog den värsta och mörkaste punkten i mitt liv. Hur jag totalt krossade honom och oss. Jag önskar inte ens min värsta fiende denna smärta. 

Jag tror att du helt enkelt måste komma fram till hur du vill ha det. Var inte så dum som mig, skydda dig.

Skammen inför vänner och familje, herregud.
Svar på tråden Upphetsad av minnena